Gå til innhold

Usj... Angrer!

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

Æsj, jeg var på kino og så Saw III i kveld. Nå er jeg småkvalm og angrer på hele greia.

Kan noen fortelle noen søte, morsomme, uskyldige historier for å hjernevaske meg tilbake til et "happy place"?

Takk! :)

Skrevet

Vi trøster glatt!

Er DU plaget av mygg? Undersøkelser viser nemlig at (au, fa..) folk med enorm seksuell tiltrekningskraft (au) får mer myggstikk (aua) enn andre folk gjør! Au, for svarte....)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Vi trøster glatt!

Er DU plaget av mygg? Undersøkelser viser nemlig at (au, fa..) folk med enorm seksuell tiltrekningskraft (au) får mer myggstikk (aua) enn andre folk gjør! Au, for svarte....)

Når du sier det, så klør det veldig på ankelen min akkurat nå. Det må jo bare være et myggstikk! ;)

Gjest Shira12
Skrevet

Må ikke gjøre sånt vet du.

Se en episode med House, så kommer du deg.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Må ikke gjøre sånt vet du.

Se en episode med House, så kommer du deg.

Ja, bare ikke den siste i sesong 2... :)

Hrmf, samboeren min har lånt ut begge sesongene til en kompis, jeg var MEGET skeptisk til det. Nåde ham om jeg ikke får dem igjen, altså!

Gjest Shira12
Skrevet

Ja, bare ikke den siste i sesong 2... :)

Hrmf, samboeren min har lånt ut begge sesongene til en kompis, jeg var MEGET skeptisk til det. Nåde ham om jeg ikke får dem igjen, altså!

Jeg skal låne sesong 1 til en venninne, men hun vet og vokte den godt, eller får jeg nok ett sammenbrudd ;o)

Skrevet

Når du sier det, så klør det veldig på ankelen min akkurat nå. Det må jo bare være et myggstikk! ;)

Se det, nå tenker du mer på mygggstikk og kløing enn andre ting....

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg skal låne sesong 1 til en venninne, men hun vet og vokte den godt, eller får jeg nok ett sammenbrudd ;o)

Jeg vil ha erstatning med renter hvis de dvdene ikke blir returnert, altså. >:(

Gjest Princess Peach
Skrevet

Se det, nå tenker du mer på mygggstikk og kløing enn andre ting....

Ja, og nå er jeg sulten også. :)

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg vil ha erstatning med renter hvis de dvdene ikke blir returnert, altså. >:(

Du fikk de vel til og skrive under på at alt skulle leveres tilbake?

Gjest Princess Peach
Skrevet

Du fikk de vel til og skrive under på at alt skulle leveres tilbake?

Nei... Men håper jeg kan stole på hans ord. :)

Gjest Shira12
Skrevet

Nei... Men håper jeg kan stole på hans ord. :)

Det går nok bra :o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvorfor går fornuftige folk som også vet litt om film og ser på SawIII (eller II eller I for den saks skyld)?.

Ok. Du er unnskyldt den første Saw-filmen, men at noen vil se mer Saw etter dette makkverket av et forsøk på en film, er ikke til å fatte.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hvorfor går fornuftige folk som også vet litt om film og ser på SawIII (eller II eller I for den saks skyld)?.

Ok. Du er unnskyldt den første Saw-filmen, men at noen vil se mer Saw etter dette makkverket av et forsøk på en film, er ikke til å fatte.

Sinnssyk i gjerningsøyeblikket?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Sinnssyk i gjerningsøyeblikket?

Må være noe sånt.

Jeg mener at de som spytter penger i dette patetiske Saw-hysteriet og dermed sørger for at det kommer et tosifra antall Saw-filmer i løpet av de neste årene, fortjener all kvalme det måtte medføre. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Må være noe sånt.

Jeg mener at de som spytter penger i dette patetiske Saw-hysteriet og dermed sørger for at det kommer et tosifra antall Saw-filmer i løpet av de neste årene, fortjener all kvalme det måtte medføre. :)

Sorry, skal aldri gjøre det mer. :P

Har forresten lastet ned en ny serie jeg gleder meg til å se nå, nemlig Heroes. Om vanlige mennesker som oppdager at de har superkrefter. Har visst tatt helt av i USA og kommer på en eller annen norsk kanal snart.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Sorry, skal aldri gjøre det mer. :P

Har forresten lastet ned en ny serie jeg gleder meg til å se nå, nemlig Heroes. Om vanlige mennesker som oppdager at de har superkrefter. Har visst tatt helt av i USA og kommer på en eller annen norsk kanal snart.

Du får gi tilbakemelding!

Jeg er i baut for ting å se for tida, så jeg ser veldig lite.

Men det er en del kinofilmer jeg skulle sett, og om ikke lenger dukker de vel i det minste opp på sone 1. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Du får gi tilbakemelding!

Jeg er i baut for ting å se for tida, så jeg ser veldig lite.

Men det er en del kinofilmer jeg skulle sett, og om ikke lenger dukker de vel i det minste opp på sone 1. :)

Det var vel det som gikk skeis i kveld. Hadde lyst på kino, og utvalget var labert. :)

Skal rapportere når jeg har sett Heroes! Og om bare noen dager er det ny episode av House, yay! :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det var vel det som gikk skeis i kveld. Hadde lyst på kino, og utvalget var labert. :)

Skal rapportere når jeg har sett Heroes! Og om bare noen dager er det ny episode av House, yay! :)

Jeg drøyer House 3 til dvd-en kommer, eventuelt til Canal+ sender sesong 3. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg drøyer House 3 til dvd-en kommer, eventuelt til Canal+ sender sesong 3. :)

Klarer ikke å vente så lenge. Men jeg skal selvsagt kjøpe sesong 3 når den kommer på dvd også. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...