Gå til innhold

så som i himmelen

Anbefalte innlegg

Gjest cerruti 1881
Skrevet

Må bare uttrykke hvor fantastisk denne filmen er!!

Nesten forelsket i hovedpersonen jeg...:)

• Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

7

• laban

5

• tusseline

5

• MsSophie

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Helt enig - jeg så den på kino da den kom og kjøpte filmen tvert. Vi ELSKER den filmen her hjemme.

Gjest Shira12
Skrevet

Til og med sambo hold ut hele filmen, og det er ikke ofte.

Har ikke sett den før, men den var fin.

Skrevet

Et svensk kirkekor:-)

Det høres umiddelbart ikke så spennende ut... Er det en svensk film? Dumt spørsmål kanskje... :-)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Det høres umiddelbart ikke så spennende ut... Er det en svensk film? Dumt spørsmål kanskje... :-)

"Det høres umiddelbart ikke så spennende ut.."

Det er den ikke heller, drepende kjedelig. Så den etter at flere hadde skrytt av den her, men det var så vidt jeg holdt ut å se hele.

Skrevet

Det er den ikke heller, drepende kjedelig. Så den etter at flere hadde skrytt av den her, men det var så vidt jeg holdt ut å se hele.

Smaken er som baken... :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg orker ikke engang se filmen etter alle de sødmefylte beskrivelsene av den her inne. :)

Men jeg så en god film fra Sverige her om dagen.

Denne:

http://tinyurl.com/yjuz97

Den er lang og spesiell og rimelig mørk, men de tre timene den varte fløy av sted.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg orker ikke engang se filmen etter alle de sødmefylte beskrivelsene av den her inne. :)

Denne:

Den er lang og spesiell og rimelig mørk, men de tre timene den varte fløy av sted.

Tror nok heller jeg vil stole på en anbefalt film fra deg enn fra de som syns "Så som i himmelen" er så utrolig bra. ;-) Selv om det lille jeg leste på linken din ikke akkurat sa meg noe om at dette er en film for meg.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Smaken er som baken... :-)

Jepp, og heldigvis for det! :-)

Mrs. Wallace
Skrevet

Takk og pris at jeg ikke er dønn alene om å synes at den filmen er skikkelig oppskrytt. :o)

Mrs. Wallace
Skrevet

Denne:

Takk for tipset!

Skrevet

Denne:

Urettferdig å dømme en film ut fra hvem som har sett den og ikke for at du har sett filmen, Min svoger og jeg har MEGET ulik smak når det gjelder film - til og med han likte den!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Urettferdig å dømme en film ut fra hvem som har sett den og ikke for at du har sett filmen, Min svoger og jeg har MEGET ulik smak når det gjelder film - til og med han likte den!

Jo, men jeg gidder ikke bruke tid på å se en film jeg ikke har lyst til å se, og jeg har lest diverse anmeldelser av den, og sett traileren.

Jeg tror ikke den er noe for meg.

Men jeg forhåndsdømmer ofte film, musikk og bøker basert på hvem som tipser meg.

Jeg vet jo hva folk liker, og om det samstemmer med mine preferanser.

Skrevet

Jo, men jeg gidder ikke bruke tid på å se en film jeg ikke har lyst til å se, og jeg har lest diverse anmeldelser av den, og sett traileren.

Jeg tror ikke den er noe for meg.

Men jeg forhåndsdømmer ofte film, musikk og bøker basert på hvem som tipser meg.

Jeg vet jo hva folk liker, og om det samstemmer med mine preferanser.

Jeg blir så irritert på deg!

TENK på ; Beatles og Storebroren eller hva den het.....som ligger der og SKRIKER på meg at jeg ikke klarer å lese dem ferdig.....enda jeg hørte på deg!

Jeg har i alle fall prøvd!

Og tørk av deg på beina før du går inn!

:D

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg blir så irritert på deg!

TENK på ; Beatles og Storebroren eller hva den het.....som ligger der og SKRIKER på meg at jeg ikke klarer å lese dem ferdig.....enda jeg hørte på deg!

Jeg har i alle fall prøvd!

Og tørk av deg på beina før du går inn!

:D

Hehe, men jeg kan jo ikke fly rundt og høre på alle som hører på mine råd. :)

Ikke det at det er så jævla mange som hører. Å anbefale musikk som ikke blir spilt 50 ganger om dagen på mtv til noen av mine venner, er like meningsløst som at noen av disse musikalske amøbene gir meg musikkråd. :)

Skrevet

Hehe, men jeg kan jo ikke fly rundt og høre på alle som hører på mine råd. :)

Ikke det at det er så jævla mange som hører. Å anbefale musikk som ikke blir spilt 50 ganger om dagen på mtv til noen av mine venner, er like meningsløst som at noen av disse musikalske amøbene gir meg musikkråd. :)

..................er jeg en amøbe og nå!!!!

/"&¤)"/""=#"`

din din din -- men jeg har ikke lov av Webmaster å si det -

(din mesling!)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...