Gå til innhold

så som i himmelen

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

..................er jeg en amøbe og nå!!!!

/"&¤)"/""=#"`

din din din -- men jeg har ikke lov av Webmaster å si det -

(din mesling!)

Mesling! *LOL*

• Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

7

• laban

5

• tusseline

5

• MsSophie

4

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

..................er jeg en amøbe og nå!!!!

/"&¤)"/""=#"`

din din din -- men jeg har ikke lov av Webmaster å si det -

(din mesling!)

Hehe, nei, jeg tenkte ikke på deg. :)

Jeg ser webbis har blitt strengt, ja. Er det ikke lenger lov til å kalle folk paranoide her inne? Hvor moro blir det?

Snorkfrøken
Skrevet

"Det høres umiddelbart ikke så spennende ut.."

Det er den ikke heller, drepende kjedelig. Så den etter at flere hadde skrytt av den her, men det var så vidt jeg holdt ut å se hele.

Enig. Så filmen for 1 års tid siden og kjeeedet meg stort.

Skrevet

Jojo, men jeg ble skuffet over slutten. Det må jo ende _godt_, jeg _trengte_ en god slutt i går...

Skrevet

"Det høres umiddelbart ikke så spennende ut.."

Det er den ikke heller, drepende kjedelig. Så den etter at flere hadde skrytt av den her, men det var så vidt jeg holdt ut å se hele.

Ja, jeg måtte jo se den etter alt skrytet.

En skikkelig forutsigbar samling klisjéer, var det.

Gjest likte den
Skrevet

Jeg så ikke helt fra begynnelsen og er litt i tvil om hvordan slutten skal tolkes.

Døde han fordi han var alvorlig syk i utgangspunktet?

Ellers så var filmen morsom og litt tragisk og veldig lik en helt vanlig bygdesamfunn som man kan kjenne seg igjen i.

Jeg trodde jeg skulle ha kjedet meg, men ble helt oppslukt.

Skrevet

Har sett den et par ganger, og den er virkelig bra:-)

Skrevet

Jeg så ikke helt fra begynnelsen og er litt i tvil om hvordan slutten skal tolkes.

Døde han fordi han var alvorlig syk i utgangspunktet?

Ellers så var filmen morsom og litt tragisk og veldig lik en helt vanlig bygdesamfunn som man kan kjenne seg igjen i.

Jeg trodde jeg skulle ha kjedet meg, men ble helt oppslukt.

Hvis jeg ikke husker feil, døde han fordi han slo seg hardt i tinningen, altså en ren ulykke?

Skrevet

Hvis jeg ikke husker feil, døde han fordi han slo seg hardt i tinningen, altså en ren ulykke?

Jo, men han var jo dårlig fra før også. Han hadde jo problemer med hjertet - og på slutten klarte han jo nesten ikke å gå opp trappa på den kor-konkurransen. Det var jo derfor han havna på doen...?

Og han hadde jo den fæle hosten utover i filmen, som han hadde helt på begynnelsen i filmen - før hjerteinfarktet.

Skrevet

Jo, men han var jo dårlig fra før også. Han hadde jo problemer med hjertet - og på slutten klarte han jo nesten ikke å gå opp trappa på den kor-konkurransen. Det var jo derfor han havna på doen...?

Og han hadde jo den fæle hosten utover i filmen, som han hadde helt på begynnelsen i filmen - før hjerteinfarktet.

Når folk på film hoster, da er det fare på ferde... Nesten helt konsekvent ;-)

Ellers,- jeg likte filmen godt da jeg så den på kino,- i går så jeg den ikke,- men tok den opp..

Skrevet

Ja, det stemmer sikkert.

Skrevet

Når folk på film hoster, da er det fare på ferde... Nesten helt konsekvent ;-)

Ellers,- jeg likte filmen godt da jeg så den på kino,- i går så jeg den ikke,- men tok den opp..

Har aldri tenkt på dette med hosting - men sant nok, det er jo ikke noe vits å ta med hosting hvis ikke det er noe mer poeng i det.

Og ang. filmen, jeg synes den var kjempefin - og mannen satt til og med og så på hele. Men jeg hadde foretrukket en annen slutt...

Skrevet

Jojo, men jeg ble skuffet over slutten. Det må jo ende _godt_, jeg _trengte_ en god slutt i går...

Jeg forstod det som en åpen slutt, jeg. Døde han, eller overlevde han?

Noen som vet hvordan boken slutter? (hvis det er basert på en bok, da)

Skrevet

Jeg mener å huske at man skal forstå at han dør. Pumper ikke blodet ut fra såret, for deretter å bare renne svakt?

Skrevet

Jeg tror ikke filmen er basert på noen bok. Tror heller ikke han overlevde.

Skrevet

Han døde, og han døde lykkelig.

Skrevet

Han døde, og han døde lykkelig.

Det tror jeg og.

Skrevet

Det tror jeg og.

La du merke til han som spiller mannen til Gabriella? Har han noensinne spilt andre roller enn drittsekk, tro?

Nå sist i den knallgode nye norske serien Kodenavn Hunter var han heller ingen godklump, for å si det sånn. Prøvde å voldta Ane Dahl Torp.

Skrevet

La du merke til han som spiller mannen til Gabriella? Har han noensinne spilt andre roller enn drittsekk, tro?

Nå sist i den knallgode nye norske serien Kodenavn Hunter var han heller ingen godklump, for å si det sånn. Prøvde å voldta Ane Dahl Torp.

Han har vel spilt politimann også,- kanskje ikke den mest sympatiske av dem, men... I Beck, var det det, tro?

Skrevet

Han spiller alltid slem - alltid.

Og han ser slem ut også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...