Gå til innhold

så som i himmelen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har vel spilt politimann også,- kanskje ikke den mest sympatiske av dem, men... I Beck, var det det, tro?

Ja, han har spilt sjefen til Beck. Usympatisk og ekkel da også.

• Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

7

• laban

5

• tusseline

5

• MsSophie

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest annlovinda
Skrevet

"Det høres umiddelbart ikke så spennende ut.."

Det er den ikke heller, drepende kjedelig. Så den etter at flere hadde skrytt av den her, men det var så vidt jeg holdt ut å se hele.

Helt enig med deg, den filmen er gørr kjedelig.

Skrevet

Han spiller alltid slem - alltid.

Og han ser slem ut også.

I virkeligheten er han sikkert en snill og flott mann, og en øm og lidenskapelig elsker.

Skrevet

Ja, han har spilt sjefen til Beck. Usympatisk og ekkel da også.

Sjefen? Hmmm. da var det ikke Beck jeg tenkte på. Han var en vanlig politikollega til hovedpersonen...

Skrevet

La du merke til han som spiller mannen til Gabriella? Har han noensinne spilt andre roller enn drittsekk, tro?

Nå sist i den knallgode nye norske serien Kodenavn Hunter var han heller ingen godklump, for å si det sånn. Prøvde å voldta Ane Dahl Torp.

Spilte ikke han i "Rederiet"?

Skrevet

La du merke til han som spiller mannen til Gabriella? Har han noensinne spilt andre roller enn drittsekk, tro?

Nå sist i den knallgode nye norske serien Kodenavn Hunter var han heller ingen godklump, for å si det sånn. Prøvde å voldta Ane Dahl Torp.

Jeg husket ham bare herfra:

http://www.imdb.com/title/tt0220898/

Og der var han snill.

Skrevet

Sjefen? Hmmm. da var det ikke Beck jeg tenkte på. Han var en vanlig politikollega til hovedpersonen...

Det kan godt hende jeg husker feil.

Skrevet

Spilte ikke han i "Rederiet"?

Jo, og der var han en skikkelig jævel. mener jeg å huske.

Skrevet

Jo, men han var jo dårlig fra før også. Han hadde jo problemer med hjertet - og på slutten klarte han jo nesten ikke å gå opp trappa på den kor-konkurransen. Det var jo derfor han havna på doen...?

Og han hadde jo den fæle hosten utover i filmen, som han hadde helt på begynnelsen i filmen - før hjerteinfarktet.

Jeg trodde det kanskje var angst han hadde, jeg?

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg sa det i går under filmen, at jeg bare hadde sett han spille drittsekk.

Skrevet

Jeg sa det i går under filmen, at jeg bare hadde sett han spille drittsekk.

Og som han kan spille drittsekk! Da han sto der i konsertlokalet og skulte mens Gabriella sang. Han klappet ikke et eneste klapp en gang. Og formelig prøvde å psyke henne ut med blikket.

Men den sangen er knallfin.

Gjest Shira12
Skrevet

Og som han kan spille drittsekk! Da han sto der i konsertlokalet og skulte mens Gabriella sang. Han klappet ikke et eneste klapp en gang. Og formelig prøvde å psyke henne ut med blikket.

Men den sangen er knallfin.

Han kan sine saker ja. Sangen var nydelig, ble nesten rørt da jeg så henne stå og synge av hele sitt hjerte.

Skrevet

Jeg så en del igår, og skal se resten idag eller imorgen. Så til Gabriella hadde sunget ferdig.

Ganske morsomt innimellom, men er spent på hvordan den ender.

Skrevet

Jeg så en del igår, og skal se resten idag eller imorgen. Så til Gabriella hadde sunget ferdig.

Ganske morsomt innimellom, men er spent på hvordan den ender.

Da bør du ikke lese resten av tråden.

Skrevet

Da bør du ikke lese resten av tråden.

hehe ok. Jeg får heller bevare spenningen. .-)

Skrevet

Nydelig film, og han dirigenten var ufattelig sexy!

Gjest girasol
Skrevet

Enig! Super film, virkelig en av de bedre jeg har sett i det siste! Kan nesten måle seg med "Volver" (Å vende tilbake) som gikk på kino i høst!

Gjest girasol
Skrevet

Hvis jeg ikke husker feil, døde han fordi han slo seg hardt i tinningen, altså en ren ulykke?

Nei, han fikk hjerteinfarkt! Og derfor datt han og slo hodet sitt...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...