Gjest vesla Skrevet 29. april 2001 Del Skrevet 29. april 2001 Hei!Jeg er ei jente på 17 som spiller fotball.For 1 uke sida hadde vi "spurting" på treninga, ca 10m, vende også omigjen. Da kjente jeg det skjedde et eller annet i kne også ble det borte. Dagen etter derimot var det stift og vondt å bøye det både frem og tilbake, og å gå på det. Fotballtreneren min mente det var menisken som hadde flisa seg opp og lagt seg i klem... Hva skal jeg gjøre i forhold til: -trening? -undersøkelse/opprasjon? -opptrening.. -noen år senere, hva vil skje da?????? Når jeg holder det helt i ro går det bra, men med engang jeg går/jogger/løper andre ting, stivner det etterpå og gjør vondt(SÆRLIG når jeg bøyer det...) Fotballtreneren min mente på at den ene løsningen var å jogge til det smalt...jeg vet ikke helt!! Værså snill hjelp meg!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jvb Skrevet 30. april 2001 Del Skrevet 30. april 2001 der er flere muligheder for hvad du fejler, så gå til en ortopæd. mvh jvbruun, ortopæd.dk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jon Auer Skrevet 9. mai 2001 Del Skrevet 9. mai 2001 Hva du enn gjør, ikke gjør som treneren din sier! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sverre Mæhlum, Lege Skrevet 14. mai 2001 Del Skrevet 14. mai 2001 Hei, Det er mulig du har en menisk skade, og det kan også være andre skader. Uansett bør du oppsøke en lege slik at det kan stilles en diagnose. Du bør ikke bare trene videre dersom det fortsatt gjør vondt. Da kan du komme til å gjøre en i utgangspunktet liten skade større. Så ta kontakt med legen din så snart du kan! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.