Gå til innhold

Tunge dager

Anbefalte innlegg

Gjest tunge dager
Skrevet

Hva skal man finne på når man er sykemeldt og på rehabilitering. Synes dagene blir kjedelige og tunge.

Gjest ferskentre
Skrevet

Lese, besøke venninner, gamle tanter eller andre i familien som er hjemme på dagtid, gå turer hvis du kan, gå på cafe og sitte og glane på folk, sitte på biblioteket og lese aviser og blader, gå på museum eller kunstutstillinger, rydde i skuffer og skap hvis en har helse til det, se på TV, se på alle de DVD-filmene en ikke har rukket, kjøpe seg god lunsj og et par ukeblader og koooose seg i sofaen, kanskje be noen på besøk.

Skrevet

Lese, besøke venninner, gamle tanter eller andre i familien som er hjemme på dagtid, gå turer hvis du kan, gå på cafe og sitte og glane på folk, sitte på biblioteket og lese aviser og blader, gå på museum eller kunstutstillinger, rydde i skuffer og skap hvis en har helse til det, se på TV, se på alle de DVD-filmene en ikke har rukket, kjøpe seg god lunsj og et par ukeblader og koooose seg i sofaen, kanskje be noen på besøk.

Tror jeg skal gjøre litt av det du foreslår. gode ideer! Takker ha en fin dag =)

Gjest noe annet
Skrevet

Tror jeg skal gjøre litt av det du foreslår. gode ideer! Takker ha en fin dag =)

Kanskje ta et studiekurs? Se NKI/NKS.

Gjest strikke kan du gjøre
Skrevet

Strikke! Det er terapi både for kropp og sjel :o)

Og så finnes det sååå mye kult garn for tiden.

Her er et sted jeg kjøper garn på nettet:

www.maudsgarn.no

God bedring!

Skrevet

Det er mitt store problem også. Jeg kjeder vettet av meg hjemme. Og så blir jeg så rastløs at jeg ikke klarer å lese, følge med på tv eller høre musikk.

Aner virkelig ikke hva jeg skal finne på.

Gjest tunge dager
Skrevet

Det er mitt store problem også. Jeg kjeder vettet av meg hjemme. Og så blir jeg så rastløs at jeg ikke klarer å lese, følge med på tv eller høre musikk.

Aner virkelig ikke hva jeg skal finne på.

Jeg har hatt tanker om å starte en nettside for dem som er hjemme på dagtid. Jeg kjeder vettet av meg jeg også. Bor du i Oslo? Jeg har planer om å melde meg på kurs og trene. Ellers blir det vel å gå tur hvis jeg føler for det og se på tv, lese aviser og selvhjelpsbøker. Jeg vet ikke hvordan jeg går frem for å starte en slik side. Tar gjerne imot råd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...