Gå til innhold

Serouqel og bivirkninger

Anbefalte innlegg

Jeg prøvde meg på Serouqel.Jeg følte meg totalt neddopet,og sterk svimmelhet som gjorde at jeg ikke kunne stå oppreist nesten. Klarte såvidt å prate!

Jeg måtte bare kutte ut.Har prøvd såå mange medisiner nå og har fått bivirkninger av alle utenom cipralex(men syns den fungerer ikke så mye,tar 2 stk om dagen)

Litt oppgitt,ingen som fungerer på meg. Bare masse bivirkninger..Lurer på å bare fortsette på cipralex,kanskje gå opp i dose?? Vet ikke hvor mye man kan ta av den..

Siden det er den eneste jeg ikke har fått bivirkninger av!Har jo et helt apotek her hjemme:P

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/261147-serouqel-og-bivirkninger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slik hadde jeg det og. Lønner seg å ta det før man legger seg, og å sette vekkerklokka på et par timer før man står opp og ta seroquelens morgendose mens man har et par timer igjenn å sove (husk å svelge med rikelig veske).

Jeg klarte ikke sove nesten.For jeg kunne ikke snu meg i senga.ALT gikk rundt..:(Skummelt

Hei!

Jeg fikk meg også en forskrekkelse med Seroquel: Hadde store problemer med å snakke og å gå, samt en skremmende svimmelhet.

Nå går jeg på Abilify, og er fornøyd med det. Er alt annet en sløv.

Det er antagelig store forskjeller på disse typene av AP, men det går kanskje an å forhøre seg med behandlende lege om Abilify er et alternativ i din situasjon.

Jeg håper du finner noe som fungerer bedre for deg!

Lykke til!

Hei!

Jeg fikk meg også en forskrekkelse med Seroquel: Hadde store problemer med å snakke og å gå, samt en skremmende svimmelhet.

Nå går jeg på Abilify, og er fornøyd med det. Er alt annet en sløv.

Det er antagelig store forskjeller på disse typene av AP, men det går kanskje an å forhøre seg med behandlende lege om Abilify er et alternativ i din situasjon.

Jeg håper du finner noe som fungerer bedre for deg!

Lykke til!

Ja det var skikkelig skremmende!Jeg følte meg helt utenfor min egen kropp!Helt sløv.Måtte bare legge meg!

Ja jeg kan kanskje høre med legen om den!

Takk for råd=)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...