Gå til innhold

Hva er brukermedvirkning?

Anbefalte innlegg

Gjest Brukermedvirkning
Skrevet

Hvilken ideologi og hva innebærer begrepet brukermedvirkning? Skjønner det har noe med at en person skal være med på å bestemme selv.

Skrevet

Det er bare tull for ingen gjør som du vil uansett. Det er kun på papiret...

Skrevet

Det er bare tull for ingen gjør som du vil uansett. Det er kun på papiret...

Men hvis du blir innvilget en assistent. Er det ikke meningen at du i samarbeid med assistenten blir enige om når vedkommende skal assistere deg? Det fikk jeg inntrykk av. For noen vil/ trenger ass til kveldsaktiviteter, andre ganger til følge til lege/ behandling.

Skrevet

Men hvis du blir innvilget en assistent. Er det ikke meningen at du i samarbeid med assistenten blir enige om når vedkommende skal assistere deg? Det fikk jeg inntrykk av. For noen vil/ trenger ass til kveldsaktiviteter, andre ganger til følge til lege/ behandling.

Assistenten er det eneste jeg styrer sjøl.

Resten har jeg stort sett skreket meg til, men hva med de fleste andre som ikke orker. Jeg har individuell plan også, ingen møter opp på møtene og hvis de kommer så har de ikke gjort det de skulle gjøre som vi ble enige om forrige møte for 6 mnd siden. De har stort sett glemt det eller ikke synes det er så viktig.

Skrevet

Her står en del om brukerstyrt personlig assistanse, skrevet av en ei som er fornøgd med ordningen:

http://www.irisdata.no/siri/bpa.htm

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...