Gå til innhold

Vondt å vœre ensom

Anbefalte innlegg

sillebertine
Skrevet

Mandag morgen. Nytt år, nye muligheter. Ja, ikke sant. Jeg har hørt om det,lest om det. Ser i blader om alle disse flotte forsettene en skal ha for det nye og ubrukte året. Ser lister som handler om det å slanke seg, få bedre sex, kjøpe slankende klœr, få mer skinnende hår, slutte å bite negler, finne en bedre betalt jobb, bli en bedre person, tjene mer penger for å få en flottere kjœreste, sveve over verden, bli bli bli....

Jeg skulle bare ønske at jeg kunne finne meg en venn. En som har lyst til å snakke med meg. En som vil ta en tur til kaffebaren og bare vœre der sammen med meg. Jeg skulle ønske at jeg hadde en venn. Akkurat nå har jeg ingen siden jeg har flyttet til et lite sted og det ikke er lett å finne noen som snakker "mitt" språk.

Gjest Hildrandedu
Skrevet

Hvor bor du da?

Ikke no gøy å være ensom nei!

sillebertine
Skrevet

Hvor bor du da?

Ikke no gøy å være ensom nei!

Jeg bor i usa for tiden. I et lite sted med bare noen få butikker og en buss som går noen få ganger om dagen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...