Gjest FRISK SOM EN FISK SNART Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Jeg vil ikke ha problemer mere! jeg vil bli frisk.. Kan man hjelpe seg selv ved tankens kraft? 0 Siter
Gjest Mechilah Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Det kan man ifølge mange selvhjelps-bøker...affimasjoner,,,,men gud hvor mange jeg har prøvd,prøver vel ikke godt nok. Men lykke til du. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Ja og nei. Ved enkelte lidelser vil det at en bestemmer seg være det aller viktigste og avgjørende. Noen kaller det: "Fake as, until you make as." Ved andre lidelser som f.eks bipolar lidlse, alvorlig depresjon, schizofreni og ocd vil tankens kraft ikke kunne beseire sykdommen. 0 Siter
Gjest FRISK SOM EN FISK SNART Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Ja og nei. Ved enkelte lidelser vil det at en bestemmer seg være det aller viktigste og avgjørende. Noen kaller det: "Fake as, until you make as." Ved andre lidelser som f.eks bipolar lidlse, alvorlig depresjon, schizofreni og ocd vil tankens kraft ikke kunne beseire sykdommen. jeg er borderliner. Da er det håp for meg:) Skal få med meg hode og tarmer i prosessen.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.