Gå til innhold

Tar du jobben....

Anbefalte innlegg

Gjest stolthet.....
Skrevet

....dersom du er innstillt som nummer to, og nummer en trakk seg etter å ha fått tilbudet først?

Skrevet

Hvis jeg har lyst på jobben - Selvfølgelig!

Skrevet

Hvis det er jobb jeg virkelig vil ha- klart det. Kan være mange grunner til at man ble innstilt som nr. to. Ikke nødvendigvis at du er nestbest og "bedre enn ingenting".

Skrevet

Innstilt som # 2???? Hvordan skulle jeg kunne sette meg selv i en sånn siutasjon?

Jeg innstiller meg som # 1, noe annet er helt utenkelig.

Skrevet

Klart det. Man innstiller aldri folk man ikke kunne tenkt eg.

Gjest stolthet
Skrevet

Innstilt som # 2???? Hvordan skulle jeg kunne sette meg selv i en sånn siutasjon?

Jeg innstiller meg som # 1, noe annet er helt utenkelig.

???

Hæ?

Skrevet

Jeg stod vel som nummer tre den gangen jeg fikk jobb i kommunen, etter to mannfolk.

Skrevet

Herlighet!

Selvsagt tar jeg jobben hvis jeg har lyst på den.

Skrevet

Hadde ikke latt stolthet hindre meg i å ta en jobb jeg hadde lyst på iallefall. Så jeg hadde tatt jobben.

Skrevet

Ja, skulle da bare mangle!

Jeg synes det er sært å si nei på et slikt grunnlag...

Gjest Ja jeg ville
Skrevet

Jeg ville ha tatt den. Hadde følt meg litt lei meg over at det ikke var meg de helst ønsket, men det ville jeg svelget. Hvis det er flere søkere, så er det slett ikke dårlig å bli innstilt som nr.2.

Skrevet

Selvsagt ville jeg ha gjort det. Med forutsetning at jeg fortsatt var interesert i jobben etter intervjue runden.

Hvorfor skulle jeg ikke ta en jobb som jeg var innstilt som nr. 2? Det burde ikke være noen grunn til å si nei da. De har jo innstilt meg og det er det samme som å si at de er interessert i meg.

Det kan være svært små ting som skiller 1, 2 og 3 på lista.

Skrevet

Selvsagt! Det får da være måte på primadonnanykker. Hvis man ikke vurderes som egnet og kvalifisert til jobben, blir man ikke innstilt i det hele tatt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...