Gå til innhold

Tar du jobben....

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja, jeg gjorde det i fjor. det verste var at jeg var "venn" med hu som takka nei. "vennskapet" (som forresten var ganske overfladisk in the first place) ble aldri det samme etter at hu sa de hadde ringt henne først, og jeg reagerte med å bli såret fordi hu gadd å fortelle meg det. det var en liten nrk-jobb, som jeg fortsatt har, og som jeg er superglad for at ble min. men med tanke på min historie med å være second best, så taklet det at hu fortalte meg at de ringte hu først (arbeidsgiver har aldri fortalt dette) som rimelig ekkelt.

petter smart
Skrevet

Snakk om å ha høye tanker om seg selv. De færreste er aller best i alt. Du bør innse at du ikke er best i alt heller.

Du er nr 2, dvs at en annen person kanskje har en bedre utdannelse eller mer erfaring. Det er jo en ærlig sak. Det sier lite om deg som person.

De mener uansett at du er kvalifisert og hadde ikke tilbudt deg jobben om de ikke ønsket å ha deg og mente du kunne gjøre jobben.

Tar jeg feil om jeg antar at du er en kvinne?

Skrevet

Hvis du sier nei til en jobb du ønsker pga stolthet, er ikke stoltheten det største problemet ditt.

Skrevet

Ja, hvis det var en jobb jeg hadde ordentlig lyst på så :-)

Gjest sandex
Skrevet

Om du har lyst på jobben - hvorfor i all verden ikke??

Vis så at du er en nr. 1 i ettertid:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...