Gå til innhold

Spamfilter eller virus?

Anbefalte innlegg

Gjest friend of friend
Skrevet

Jeg fikk følgende mail av en bekjent:

"Jeg bruker et spamfilter, og det gjør sikkert du også.

Jeg har hvitelistet deg for å være sikker på at jeg får all e-post du sender meg.

Det hadde vært flott om du ville hviteliste meg i spamfilteret ditt.

Hvis du ikke har et spamfilter, anbefaler jeg SPAMfighter. Det er et

gratis spamfilter til Outlook og Outlook Express.

Filteret kan hentes gratis her:

http://www.spamfighter.com/Pro

"

Kan jeg stole på at dette er en ekte mail fra min bekjente, eller kan det være en virus som sender seg selv? Vil gjerne være sikker før jeg trykker på linken.

Skrevet

Ja, denne kan du stole på; den er Microsoftsertifisert og fikk 5 kuer av 5 mulige hos Tucows. :)

Skrevet

Jeg hadde aldri trykket på den der lenka der. Stoler overhode ikke på sånt via nettet jeg. Og så har jeg aldri hatt virus på pc'n heller.

Skrevet

Ja, dette programmet er trygt. Men det er lurt av deg å være på vakt og undersøke før du laster ned, når du får slike mailer!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...