Gå til innhold

Angst eller depresjon eller begge deler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver morgen når jeg våkner, begynner magen å knyte seg. Knyte seg i bekymring om jeg må leve med angst, depresjon og isolasjon resten av livet.Tålte så dårlig cipralex, og har blitt redd for annet AD.

Etter hvert begynner jeg å hoste. Hoster og hoster til jeg brekker meg. Brekker meg helt til jeg kaster opp. Og da er jeg innmari svimmel og ør- blir og kvalm med tanken på mat spesielt om morgenen.

Siden dette er et morgenfenomen, er det da et depresjons symptom etter søvn. Eller er det angst??

Resten av dagen er jeg mest liggende på grunn av intens svimmelhet. Men svimmelheten sitter i hodet, og jeg har ikke problemer med å gå,men det er veldig ubehagelig.

ER det noen som kjenner seg igjen?? Flere som har slitt med kvalme, oppkast og svimmelhet. Er det vanlige symptomer på angst og deprejon?? Blir helt nervøs av dette.

Hadde det sånn for første gang når jeg seponerte cipralex. Og så har det tatt igjen for alvor nå 7 mnd etter, og jeg er helt nede i kjelleren.

Hva gjør jeg, Kan NHD gi meg råd. Cipralex fungerte på ett vis på stabil dose. 5mg. måtte bare ikke gå opp eller ned. Hadde iallefall ikke disse symptomene. Ville det være lurt å begynne igjen, og aldri slutte??

Håper desperat på svar.

Skrevet

jeg glemte meg, spør ikke om råd om medisiener. Men er det vanlige depresjons symptomer, siden det er så ille hver morgen etter søvn, eller er dette angst?

Sommerfugl i vinterland
Skrevet

jeg glemte meg, spør ikke om råd om medisiener. Men er det vanlige depresjons symptomer, siden det er så ille hver morgen etter søvn, eller er dette angst?

Lurer på dette jeg også. Har samme symtomer, men er ikke utredet.

Skrevet

Lurer på dette jeg også. Har samme symtomer, men er ikke utredet.

Sliter du og med oppkast om morgenen og svimmelhet resten av dagen?? Har så angst for at jeg skal bli slik. Tåler dårlig medisiner. Og dørterskelen er temmelig høy.

Lider av somatisert GAD,(masse rare ekle kroppslige symptomer) panikkangst-angst og nå depresjon. De to siste fikk jeg etter seponering ssri.

Men denne kvalmen om morgenen og svimmelheten som gjør at jeg stor sett ligger skremmer meg.

Fortell hvordan du har det,. Felles skjebne, felles trøst-

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...