Gå til innhold

Går på antibiotika og vil trene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg går på pencilinkur på grunn av nyrebekkenbetennelse.I dag kjenner jeg meg bedre og jeg har ikke noe særlig smerter lenger.

Kan jeg dra på trening. Har ikke lyst å komme helt ut av det når jeg var kommet så godt igang

Skrevet

Nei. Ikke først og fremst p.g.a. antibiotikaen, men fordi du har en betennelse i kroppen. Den trenger ro.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Høres ut som en utrolig dårlig ide.

Nope. Du kan ikke trene.

Gjest Shira12
Skrevet

Du må la kroppen hvile, slik at nyrebekkenbetennelsen blir skikkelig borte.

Så ta det med ro inntil videre, det er mitt råd.

Skrevet

Nei. Du skal holde deg i ro når du er syk under halsen. :-)

Skrevet

Det bør du ikke gjøre.

Du bør vente til antibiotikakuren er helt over før du trener. Kroppen trenger all den energien og det overskuddet den har til å arbeide mot betennelsen, og trening vil svekke dette.

Hvis du ikke orker å sitte inne, så ta deg heller en rooolig spasertur i stedet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...