Gå til innhold

Efexor spm, NHD!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette står nederst på felleskatalogen om Efexor. Betyr det at dersom det er en vanlig lege som har skrevet ut efexor, at man ikke får dekt dette på frikort?? Er efexor på blå eller hvit resept??

Refusjon: Behandlingen bør være instituert i psykiatrisk sykehusavdeling eller poliklinikk eller av spesialist i psykiatri, og for den videre forskrivning bør det foreligge erklæring fra slik instans om at det er indisert å fortsette behandlingen ambulant. For fortsatt forskrivning utover 1 år bør det foreligge årlig fornyet erklæring fra instans som nevnt.

Skrevet

Efexor er på blå resept.

Jeg tror det er en regel om at førstegangsutskrivelse av resept må skje av spesialist, men at fastlegen kan overta reseptskrivingen etterpå.

Er sånn jeg har skjønt det.

Gjest Jente31
Skrevet

Efexor er på blå resept.

Jeg tror det er en regel om at førstegangsutskrivelse av resept må skje av spesialist, men at fastlegen kan overta reseptskrivingen etterpå.

Er sånn jeg har skjønt det.

Jeg fikk Efexor av fastlegen..

Skrevet

Efexor får du på blå resept.

Fastlegen kan skrive ut resepten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...