22årgammel Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Dette står nederst på felleskatalogen om Efexor. Betyr det at dersom det er en vanlig lege som har skrevet ut efexor, at man ikke får dekt dette på frikort?? Er efexor på blå eller hvit resept?? Refusjon: Behandlingen bør være instituert i psykiatrisk sykehusavdeling eller poliklinikk eller av spesialist i psykiatri, og for den videre forskrivning bør det foreligge erklæring fra slik instans om at det er indisert å fortsette behandlingen ambulant. For fortsatt forskrivning utover 1 år bør det foreligge årlig fornyet erklæring fra instans som nevnt. 0 Siter
vanilje Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Efexor er på blå resept. Jeg tror det er en regel om at førstegangsutskrivelse av resept må skje av spesialist, men at fastlegen kan overta reseptskrivingen etterpå. Er sånn jeg har skjønt det. 0 Siter
Gjest Jente31 Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Efexor er på blå resept. Jeg tror det er en regel om at førstegangsutskrivelse av resept må skje av spesialist, men at fastlegen kan overta reseptskrivingen etterpå. Er sånn jeg har skjønt det. Jeg fikk Efexor av fastlegen.. 0 Siter
Frieda Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Efexor får du på blå resept. Fastlegen kan skrive ut resepten. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.