Gå til innhold

Har det bra, men likevel ......

Anbefalte innlegg

Gjest Stillheten

Jeg har det for tiden bra, men allikevel er jeg ikke fornøyd med tilværelsen. Kan det være slik at når man har vært syk i mange år, så blir det noe nytt og farlig og kjenne på det som er bra og godt. Ikke vet jeg, men alt burde vært så bra nå. Jeg går på Cipralex og Seroquel og Sobril når det trengs, men det blir sjeldnere og sjeldnere heldigvis.

Går til samtaleterapi hver 14 dag, men lurer nå på om jeg kan kutte ut dette. Er det lurt, eller hvor lenge bør jeg fortsette og gå.

En annen ting er at jeg ikke klarer og stole på de følelsene som jeg har nå. Det virker utrolig at dette skal vare når jeg har slitt i så mange år. Kan det virkelig være sant?????

Håper noen kan gi meg noen gode ord, og gjerne en faglig vurdering.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/261323-har-det-bra-men-likevel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det kan være sånn. Er et stykke unna den problemstillingen enda, men husker når jeg ble utredet for dysleksi. Plutselig var jeg ikke dum lenger! Masse tester som viste det motsatte, var bare enkelte ting som funket anderledes.

Lærte meg nye måter å lære på og fikk plutselig til ting jeg aldri hadde klart. Fikk helt panikk, for var jo på en måte trygt å være dum. Ikke måtte ha så mange forventninger. Hadde en periode det var kjempevanskelig! Men det gikk seg til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...