Gå til innhold

rar i magen...

Anbefalte innlegg

Gjest den lille
Skrevet

Har i de siste tre dagene vært veldig uvel i magen,det er på en måte ømt og kjennes ut som en form for mageknipe.har i tillegg fått ømme bryster og var først usikker på om jeg var gravid men en test viste at jeg ikke var det.Går på p-piller men det har vært mye ustabilt i "systemet" fordi jeg begynte på et nytt merke.har ikke hatt det sånn her før,og det vil ikke gi seg heller.burde jeg eventuelt ta en ny test?tenkte jeg hadde fått noe magevirus,men hvorfor i all verden er jeg øm i brystene?kan dette være en eventuell bivirkning av p-pillene som jeg plutselig har fått?

Gjest god bedring
Skrevet

Det kan kanskje være de pillene. Har du hatt det slik i magen før? Du kan ta en ny test om du ikke får mensen, eller du kan høre med legen din.

Gjest den lille
Skrevet

Det kan kanskje være de pillene. Har du hatt det slik i magen før? Du kan ta en ny test om du ikke får mensen, eller du kan høre med legen din.

har ikke vært sånn før nei....sist mens/blødning jeg hadde var i november ca..

huff blir litt bekymra..

Gjest god bedring
Skrevet

har ikke vært sånn før nei....sist mens/blødning jeg hadde var i november ca..

huff blir litt bekymra..

Du får ta en ny test og se. Opplever du mye stress for tiden? Det kan kanskje også spille inn.

Gjest den lille
Skrevet

Du får ta en ny test og se. Opplever du mye stress for tiden? Det kan kanskje også spille inn.

får gjøre det...

jo er en del stressa,har en stressende jobb og er mye uroli i kroppen...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...