Gå til innhold

Hvordan få fin hud på rompa?

Anbefalte innlegg

Gjest pricky
Skrevet

Jeg vil ha ferskenhud på rompa. Men sliter med kviser og prikker, den ser ikke spesielt lekker ut. De kan være ganske vonde også. Jeg asker med Clearasil når jeg dusjer, men merker ingen forskjell. Har ikke lyst å smøre så mye, siden det blir klamt når jeg får på klær. Hva gjør jeg da?

Gjest NurseNovel
Skrevet

Kanskje du kunne prøve et body-scrub-produkt og deretter ta på et desinfiserende rensevann som inneholder litt alkohol, slik at du tørker ut kvisene. Når kvisene er borte kan du smøre med body-lotion?

Da får du sikkert baby-hud:)

matildes mor
Skrevet

Kjøp deg en god skrubb krem for kroppen og skrubb både rumpe og kropp. Eller bruk en skikkelig god hampvott og skrubb og smør deg inn med god krem etterp

Det er ikke bare huden i fjeset som trenger pleie.

Skrevet

DU MÅ SKRUBBE. Ingenting er som sukker, salt eller kaffegrut på kroppen. Det er billig og VEL så bra som noe dyrere. Invester heller i en deilig krem.

Får du ikke silkemyk rompe da, så vet ikke jeg...

Skrevet

DU MÅ SKRUBBE. Ingenting er som sukker, salt eller kaffegrut på kroppen. Det er billig og VEL så bra som noe dyrere. Invester heller i en deilig krem.

Har MANGE ting ved meg selv jeg er misfornøyd med.

Men har tilgode å måtte SKRUBBE rumpa mi for urenheter.

*grøsser*

Kanskje rumpa mi er glatt fordi den alltid er så kald???

Skrevet

det du kan gjøre er å lage din egen skrubb. dette gjør du ved å blande olivenolje og havsalt. best resultat får du om du velger den mest naturlige oljen og saltet. knus saltet, så "kulene" ikke blir så store. saltet trekker urenheter ut fra huden, og oljen tilfører fukt. sitrusfrukter er også veldig bra for uren hud, så om du spiser litt slikt (mer enn vanlig) og drikker litt mer vann, så ordner det seg sikkert. god hud har også mye med kosthold å gjøre.

Gjest Flystripa
Skrevet

Hva i alle dager; kaffegrut og sukker? Funker det?

Skrevet

Hva i alle dager; kaffegrut og sukker? Funker det?

Jepp! Det funker flott, ja! Bruker det selv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...