Gjest auroria Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Kan den brukes hele livet? Vil remeron avhejlpe søvnløsheten og uroen?? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Ja, den kan brukes hele livet. Remeron/Tolvon er et fint tillegg for å fremme søvn og dempe uro. I tillegg forsterks den antidepressive effekten. 0 Siter
Gjest auroria Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Ja, den kan brukes hele livet. Remeron/Tolvon er et fint tillegg for å fremme søvn og dempe uro. I tillegg forsterks den antidepressive effekten. gjør det noe om jeg tar minstedose zyprexa i tillegg?? 0 Siter
Gjest auroria Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Ja, den kan brukes hele livet. Remeron/Tolvon er et fint tillegg for å fremme søvn og dempe uro. I tillegg forsterks den antidepressive effekten. Hva slags dose remeron er anbefalt å ta i tillegg?? Kan jeg bruke 300 g aurorix når jeg tar remeron ved siden av? Hva slags dosering ville du anbefale meg her: Aurorix, remeron og zyprexa 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.