Gå til innhold

NHD: Medisinering/ECT?

Anbefalte innlegg

Jeg er under utredning ved DPS, men fastlegen mener jeg er bipolar 2 (hurtigsvinger), har GAD. Jeg har prøvd Zoloft, Seroxat, Cipralex, Efexor, Lithium og Orfiril, men tåler ingen av disse (blir manisk av AD,forgiftningssymtomer og psykotisk av øvrige.)

I mangel av annet bruker jeg opptil 100 mg Sobril på de tyngste dagene, men føler da at omverden blir "uvirkelig".

Er nå så utkjørt og lei at jeg overveier å foreslå ECT for fastlege/DPS, men har lest at hos noen blir hukommelsestapet varig, så det virker ganske skremmende... Har du noen tips til medisinering av bipolar 2 utover Orfiril/Lamictal? Takknemlig for svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/261409-nhd-medisineringect/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...