Gå til innhold

To pass for transer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enig. Om man jobber som klovn eller annet som krever store endringer av utseendet så går man vel ikke slik gjennom passkontrollen - eller krever eget pass for bilde med rød nese og krølleparykk?

Og - selvsagt sidestiller jeg ikke transer med klovner.. men det er jo bare utseendet det er snakk om i begge tilfellene... :-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Enig. Om man jobber som klovn eller annet som krever store endringer av utseendet så går man vel ikke slik gjennom passkontrollen - eller krever eget pass for bilde med rød nese og krølleparykk?

Og - selvsagt sidestiller jeg ikke transer med klovner.. men det er jo bare utseendet det er snakk om i begge tilfellene... :-)

Transe er jo ikke en jobb, akkurat. Men de få minuttene de skal gjennom passkontrollen er det vel ikke så diskriminerende å ta av seg parykk og sminke?

Skrevet

Transe er jo ikke en jobb, akkurat. Men de få minuttene de skal gjennom passkontrollen er det vel ikke så diskriminerende å ta av seg parykk og sminke?

Jeg synes ikke det, nei. :-)

Gjest Father Christmas
Skrevet

Et pass pr person burde greie seg.Hvis det skal være to utgaver av en person bør det kun være et pass med to bilder i. På det ene bildet "utkledd" og det andre naturlig.

Jeg vil ha pass med bilde av meg og av meg som julenisse.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Skulle tro det hele var en sketsj i regi Espen Eckbo.

Skrevet

Nei, det syns jeg blir litt vel unødvendig - ihvertfall så lenge jeg fremdeles kommer gjennom kontrollen med et pass der jeg (sant å si) ser ut som en MEGET velfødd bompibjørn :o)

Men er det bare jeg her som er bittelitegrann nysgjerrig på hvem denne krimforfattertransen er?? *flau*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...