Gå til innhold

Hvordan bære med seg en vannflaske?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går en del tur ute og har alltid med meg vannflaske.

Jeg lurer på om noen vet en praktisk løsning for å bære den, når man vil ha armene fri?

Gjest NurseNovel
Skrevet

Det finnes et flaskebelte som man får kjøpt i sports-butikker.

Skrevet

Det finnes et flaskebelte som man får kjøpt i sports-butikker.

Det var lurt!

Skrevet

Baklomma?

Hvis det fins veldig smale og avlange flasker hadde det vært en mulighet.

Skrevet

Hvis det fins veldig smale og avlange flasker hadde det vært en mulighet.

Lommelerke? ;o)

Gjest trultemor26
Skrevet

Da jeg var på mitt mest sportye så hadde jeg sånn "ryggtaske" (samme som magetaske bare at den er på ryggen, korsryggen). Der var det plass til flaske® på sidene og så var det en lomme i midten, fikk med meg nøkler og annet småtteri jeg trengte siden jeg ikke hadde lommer på klærne. Helt genialt.

Skrevet

Lommelerke? ;o)

Hehe, ja kanskje det var det jeg skulle hatt i stedet for.-)

Skrevet

Å ha den i skulderrem hadde jo vært praktisk. Kanskje jeg må strikke en flaskeholder-veske:-)

Men den er ikke god hvis du f.eks. skal ha den på når du jogger...hopper opp og ned :-(

Jeg har ikke akkurat denne typen, men en som ligner. Tipper denne blir på samme måten.. Til turgåing er den nok ypperlig!

Skrevet

Da jeg var på mitt mest sportye så hadde jeg sånn "ryggtaske" (samme som magetaske bare at den er på ryggen, korsryggen). Der var det plass til flaske® på sidene og så var det en lomme i midten, fikk med meg nøkler og annet småtteri jeg trengte siden jeg ikke hadde lommer på klærne. Helt genialt.

Smart. Skjønner ikke hvordan jeg har "glemt" å tenke på sekk. Kanskje fordi jeg har sett for meg at de er for store. Takk for tipset:-) Må sjekke ut sportsbutikker.

Gjest trultemor26
Skrevet

Smart. Skjønner ikke hvordan jeg har "glemt" å tenke på sekk. Kanskje fordi jeg har sett for meg at de er for store. Takk for tipset:-) Må sjekke ut sportsbutikker.

Sekk er også vel og bra, men jeg følte meg mer "fri" med ryggtaska. Slapp å bli svett og klam på ryggen og.

Ja, sjekk ut sportsbutikker, god plan. ;)

Skrevet

Men den er ikke god hvis du f.eks. skal ha den på når du jogger...hopper opp og ned :-(

Jeg har ikke akkurat denne typen, men en som ligner. Tipper denne blir på samme måten.. Til turgåing er den nok ypperlig!

Det er sant.

Blir stødigere hvis den er ordentlig festet til kroppen. Jogger ikke, men går ganske fort.

Skrevet

Sekk er også vel og bra, men jeg følte meg mer "fri" med ryggtaska. Slapp å bli svett og klam på ryggen og.

Ja, sjekk ut sportsbutikker, god plan. ;)

Jepp:-)

Skrevet

Det er sant.

Blir stødigere hvis den er ordentlig festet til kroppen. Jogger ikke, men går ganske fort.

Ja, jeg irriterer meg grønn over den saken min.. Holder på den når jeg jogger.

Gjest lime_peach
Skrevet

Jeg lurte akkurat på det samme, så jeg kjøpte meg ei flat vannflaske til 7,- på Clas Ohlson =)

Skrevet

Jeg lurte akkurat på det samme, så jeg kjøpte meg ei flat vannflaske til 7,- på Clas Ohlson =)

Høh...Verden er i utvikling skjønner jeg;)

Takk for tipset!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...