Gå til innhold

Aurorix NHD- Jeg prøver igjen

Anbefalte innlegg

For dette kan min unge fastlege så mye om. Og jeg vil prøve aurorix igjen. Den tålte jeg best. Eneste AD som har gitt meg energi. Men vil prøve med remeron ved siden av, på grunn av uro og søvnvansker.

Kan jeg kombinere xyprexa 2,5mg sammen med disse to-

1.Jeg gikk sist på underkant av 400 mg aurorix, var oppe i 450 men ble veldig rastløs og urolig. Hvor mye remeron vil du legge til?

2. Du skrev at en kan bruke aurorix hele livet. Med andre ord ikke skadelig for kroppen. Gjelder det samme remeron? og denne kombinasjonen?

3. Kan en ta hvilken som helst pennicillin kur sammen med Aurorix?

4. vil det være greit med tannlegebedøvelse innetil disse medikamentene.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/261707-aurorix-nhd-jeg-pr%C3%B8ver-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Kan jeg kombinere Zyprexa 2,5mg sammen med disse to?

S: Ja

1.Jeg gikk sist på underkant av 400 mg aurorix, var oppe i 450 men ble veldig rastløs og urolig. Hvor mye remeron vil du legge til?

S: Dersom ethvert ubehag skal føre til at en ikke tar terapeutisk dose, vil alle forsøk mislykkes. Jeg ville startet med 15mg Remeron.

2. Du skrev at en kan bruke aurorix hele livet. Med andre ord ikke skadelig for kroppen. Gjelder det samme remeron? og denne kombinasjonen?

S: Det gjelder alle medisiner for psyken - også kombinasjoner.

S: Ja.

4. vil det være greit med tannlegebedøvelse innetil disse medikamentene?

Kan jeg kombinere Zyprexa 2,5mg sammen med disse to?

S: Ja

S: Dersom ethvert ubehag skal føre til at en ikke tar terapeutisk dose, vil alle forsøk mislykkes. Jeg ville startet med 15mg Remeron.

S: Det gjelder alle medisiner for psyken - også kombinasjoner.

4. vil det være greit med tannlegebedøvelse innetil disse medikamentene?

Takk NHD

Takk NHD

ET lite ja nei sp. til. Jeg har inntrykk av av aurorix blir veldig lite brukt. Du skrev en gang at det kom i konkurranse med seroxat i markedsføringen.

Er det mange nok world wide som bruker aurorix slik at det ikke er noen risiko for at medisinen blir tatt ut av produksjon.

For jeg har ikke tenkt å slutte med noe AD mer.

Og ille nettopp om aurorix skulle komme ut av produksjon på grunn av at det ikke kan brukes ved siden av mye annet.

Og en blir stående på bar bakke.

jeg er nok nevrosistisk.:0((

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...