Gjest boms Skrevet 30. april 2001 Del Skrevet 30. april 2001 Jeg lurer på hvordan jeg kan styrke musklene på siden av leggen? Jeg blir ofte støl nettopp her etter harde perioder med løping, så det kunne vært en ide og styrke disse partiene. Tåhev vil vel kun styrke bak på leggen? Glad for svar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muscular Skrevet 30. april 2001 Del Skrevet 30. april 2001 Hei, Det er normalt å bli støl av trening. Tåhev fungerer utmerket. Min epost: [email protected] Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 2. mai 2001 Del Skrevet 2. mai 2001 Hei, du må ikke forsøke å "styrke" disse musklene utover det du nå trener. Stiv- og stølheten indikerer jo at du allerede trener for hardt når det gjelder belastning i gjeldende område. Du må tilrettelegge belastningen på riktig måte, slik at symptomer som stølhet ikke oppstår. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 2. mai 2001 Del Skrevet 2. mai 2001 Hei, Det er normalt å bli støl av trening. Tåhev fungerer utmerket. Min epost: [email protected] Med vennlig hilsen Hei, de to siste epostene mine kom i retur. De kunne ikke leveres. Kan du kontakte meg på en epostadresse som fungerer? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.