Gå til innhold

John Gunnar eller andre

Gjest boms

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hvordan jeg kan styrke musklene på siden av leggen? Jeg blir ofte støl nettopp her etter harde perioder med løping, så det kunne vært en ide og styrke disse partiene. Tåhev vil vel kun styrke bak på leggen?

Glad for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

John Gunnar Oppheim, Instruktør

Hei,

du må ikke forsøke å "styrke" disse musklene utover det du nå trener. Stiv- og stølheten indikerer jo at du allerede trener for hardt når det gjelder belastning i gjeldende område.

Du må tilrettelegge belastningen på riktig måte, slik at symptomer som stølhet ikke oppstår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

John Gunnar Oppheim, Instruktør

Hei,

Det er normalt å bli støl av trening.

Tåhev fungerer utmerket.

Min epost: [email protected]

Med vennlig hilsen

Hei,

de to siste epostene mine kom i retur. De kunne ikke leveres. Kan du kontakte meg på en epostadresse som fungerer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...