Gå til innhold

vil bli frisk

Anbefalte innlegg

Gjest annacristine

hei! dette blir en kort verson av problemet.. i løpet av ett halvt år har jeg fått noen anfall på butikk, offentlige steder o.l.

Jeg har snakket med en venninne som har mor som er psykolog, og hun sier det er sosial angst, som jeg også tror er tillfellet etter å ha lest mye om det.

jeg er i "kverna" til høyskole-psykologene, så jeg kommer til å få hjelp nå snart...

men det jeg lurer på er om man kan bli helt bra av dette? har fått høre det er en smertefull behandling man må gjennom,og at det kreves mye av meg for å bli kvitt dette.

Hører så mye negativt, så jeg bare kunne trengt noen ord fra noen som har klart dette...som sier det ikke er så vanskelig...

Jeg har jo ikke hatt det så lenge, og har vært sosial ellers hele mitt liv...

Noen som kan gi meg noen oppmuntrende ord...?

Hilsen AC!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/261833-vil-bli-frisk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...