Hatsumomo Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Går på det på 3 dagen, men hva er det egentlig jeg skal merke? Jeg er ikke sulten, og har ikke appetitt. Men jeg blir ikke mett etter en halv skive (som andre har blitt). En annen ting også, er det meningen at man skal spise lite og sjeldent, eller lite og ofte når man går på reductil? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snart smal Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Jeg har brukt Reductil med stort hell og tatt av 40 kg. På meg hadde det max virkning ved at jeg både mistet matlysten, søtsuget og ble veldig fort mett. Meningen er at Reductil skal brukes til å greie å spise sunt og ikke sprekke som man ofte gjør ved en slankekur. Du skal derfor spise lite, ofte og sunt. Det siste er jo litt forskjellig hva man velger, noen sverger til magert a la Grete Roede, selv har jeg best nytte av å holde meg unna hvetemel og sukker. For meg virket den også sånn at jeg greide å motstå absolutt alt, og spiste overhode ikke snop, kaker e.l. Etter 8 måneder slutta Reductilen og virke, og jeg har i samråd med legen "eksperimentert" med å ha et opphold på et halvt år, og har idag faktisk starta opp på ny runde. Har ca 20 kg som skal bort før jeg er fornøyd. Det jeg kan si er at i begynnelsen etter at jeg holdt opp - vel 4 måneder ca - holdt jeg meg til det spisemønsteret som jeg hadde lagt meg på i perioden med Reductil, men så skled det mer og mer ut og er nå nesten tilbake på gamle synder. Jeg håper derfor VIRKELIG at Reductilen virker igjen nå.... *S* Dette viser meg iallefall at jeg nok må streve HARDT resten av livet for ikke å ende opp i 130 kgs klassen igjen, kankje med jevne kurer med Reductil innimellom for å greie å "ta meg inn igjen". 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2007 Jeg har brukt Reductil med stort hell og tatt av 40 kg. På meg hadde det max virkning ved at jeg både mistet matlysten, søtsuget og ble veldig fort mett. Meningen er at Reductil skal brukes til å greie å spise sunt og ikke sprekke som man ofte gjør ved en slankekur. Du skal derfor spise lite, ofte og sunt. Det siste er jo litt forskjellig hva man velger, noen sverger til magert a la Grete Roede, selv har jeg best nytte av å holde meg unna hvetemel og sukker. For meg virket den også sånn at jeg greide å motstå absolutt alt, og spiste overhode ikke snop, kaker e.l. Etter 8 måneder slutta Reductilen og virke, og jeg har i samråd med legen "eksperimentert" med å ha et opphold på et halvt år, og har idag faktisk starta opp på ny runde. Har ca 20 kg som skal bort før jeg er fornøyd. Det jeg kan si er at i begynnelsen etter at jeg holdt opp - vel 4 måneder ca - holdt jeg meg til det spisemønsteret som jeg hadde lagt meg på i perioden med Reductil, men så skled det mer og mer ut og er nå nesten tilbake på gamle synder. Jeg håper derfor VIRKELIG at Reductilen virker igjen nå.... *S* Dette viser meg iallefall at jeg nok må streve HARDT resten av livet for ikke å ende opp i 130 kgs klassen igjen, kankje med jevne kurer med Reductil innimellom for å greie å "ta meg inn igjen". Ok. Jeg spiser etter Libra og der spiser jeg 3-4 time så jeg er vant til å spise lite og ofte fra før av. Det jeg merker at jeg ikke har så stort søtsug som jeg hadde før. Men etter 5 dager på den nå så merker jeg at jeg er sulten når den 3-4 timen kommer og jeg blir ikke sånn kjempemett etter å ha spist en skive. Men har ikke noe særlig til appetitt, altså det forbinder jeg med søtsuget osv, jeg har ikke noe lyst på noe godt eller det som jeg forbinder med godt (både av mat/middag eller snop). Jeg har 10 mg, så etter 1 mnd bør jeg kanskje forhøre meg om sterkere dose om jeg ikke føler meg særlig mett? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snart smal Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Ok. Jeg spiser etter Libra og der spiser jeg 3-4 time så jeg er vant til å spise lite og ofte fra før av. Det jeg merker at jeg ikke har så stort søtsug som jeg hadde før. Men etter 5 dager på den nå så merker jeg at jeg er sulten når den 3-4 timen kommer og jeg blir ikke sånn kjempemett etter å ha spist en skive. Men har ikke noe særlig til appetitt, altså det forbinder jeg med søtsuget osv, jeg har ikke noe lyst på noe godt eller det som jeg forbinder med godt (både av mat/middag eller snop). Jeg har 10 mg, så etter 1 mnd bør jeg kanskje forhøre meg om sterkere dose om jeg ikke føler meg særlig mett? Jeg begynte med 15 mg straks da min lege hadde erfart at 10 mg ikke hadde særlig effekt. Kanskje du kunne få prøve det du også! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2007 Jeg begynte med 15 mg straks da min lege hadde erfart at 10 mg ikke hadde særlig effekt. Kanskje du kunne få prøve det du også! Ja, skal forhøre med min lege ved neste kontroll om jeg kan få 15mg. Sannsynligvis får jeg ikke gå på reductil mer enn denne ene mnd da, fordi jeg har et blodtrykk som må følges opp (Det har vært høyt før) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elis31 Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 En halv skive er jo litt lite. Spis en hel skive og litt grønnsaker. Det er jo uansett ikke for mange kalorier i et måltid. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.