Gå til innhold

minsker brystene ved trening??

Gjest KARIMARI

Anbefalte innlegg

Gjest KARIMARI

kjære lege eller andre!!!!

Når jeg trener svetter jeg som jenter flest mellom brystene, men jeg lurte på om dette gjør brystene mindre?? jeg har trent (spesiellt syklet en halv time hver dag nå, spesielt den siste måneden) og føler at jo mer jeg trener og svetter jo mindre blir brystene mine! Dette er et problem for meg siden jeg alerede har små bryster så jeg håpet du kunne svare!!!

er det mulig å trene musklene rundt brystene for at de kan se eller virke større??? please gi meg tips dere som har og vett råd! for det er et problem jeg sliter med!!

ps: er det foresten mye å trene 1 time hver dag? er dette sunt eller for mye? da snakker jeg om sykling/jogging og styrketrening (situps, push up osv)

PÅ forhånd TAKK!!!!

hilsen meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Joa, det er vel fullt mulig å trene "bort" puppene sine.

Brystene består trossalt av fett, og fett reduseres ved ett bra kosthold og trening.

Se på bodybuilderdamer og fitnessdamer. De av dem som har pupper har ofte fått innlagt silikon.

Løpedamer er vel også ett annet eksempel på damer som har fått redusert BH-størrelsen sin pga hard trening og det å streve etter lavt fettnivå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, de blir dessverre mindre etter hvert som fettinnholdet i kroppen minsker... Jeg har gått ned en hel bh-størrelse siden jeg begynte å trene. På den annen side har rumpe og lår krympet mange størrelser, så alt i alt er det greit. ;) Trening av brystmusklene kan gi inntrykk av større bryster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (Anonymous)

Joda, de blir dessverre mindre etter hvert som fettinnholdet i kroppen minsker... Jeg har gått ned en hel bh-størrelse siden jeg begynte å trene. På den annen side har rumpe og lår krympet mange størrelser, så alt i alt er det greit. ;) Trening av brystmusklene kan gi inntrykk av større bryster.

Hvordan får en trent opp brystmusklene da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan får en trent opp brystmusklene da?

Push-ups, o.l. Søk litt på dette forumet, så finner du no innlegg fra folk som har langt mer peiling på trening! :) Men vær klar over at effekten det har på tilsynelatende bryststørrelse er _minimal_...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

John Gunnar Oppheim, Instruktør

Hei,

trening fører ikke til mindre bryster. Knallhard slanking og veldig lavt kroppsfett gjør det.

Styrketrening som fører til større brystmuskler, vil gi en større byste. Men om selve puppene ser større ut, er vel mer tvilsom. En liten positvi effekt kan kanskje komme (?)

En times trening hver dag er fint. Bare pass på så du ikke trener for hardt, men at kroppen har overskudd og at du føler deg i god form.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...