Gå til innhold

sånn verking-hva er det?

Anbefalte innlegg

Gjest limm marie

jeg har bipolar rapid cycling, vet ikke om det er relevant til det jeg spørr om. For jeg bruker medisiner og har vært helt fungerende og stort sett smerte/depresjonsfri nå i et par år.

Men i kveld har jeg en sånn verking inni meg, hva er det for noe? Hjelper noe når jeg trekker pusten sakte inn, men kun da i det sekundet.

Det verker veldig sterkt.

Men er jo ikke deprimert.

Er det pga noen småting jeg er oppført over akkurat nå? Eller litt ustabilt lamitalinntak for tiden. Eller er det normalt for oss mennesker at vi bare har det sånn i blant ??

Blir forvirret vet jo ikke hva som er normalt :S

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/262091-s%C3%A5nn-verking-hva-er-det/
Del på andre sider

Fortsetter under...

inni mellomgulvet tror jeg det heter der.

psykisk smerte verking som liksom kjennes fysisk, vet ikke om det kan forklares, men verking er lissom rette ordet. noe bankende...

noe urolig, noe bankende, noe ubeskrivelig og smertefullt .... som angst?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...