22årgammel Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Jeg sliter sånn med søvnen. Jeg sover for såvidt, men jeg sover så urolig og dårlig om nettene. Så når jeg våkner om morgene så er jeg så sliten og stiv og støl i øvre del av rygg, i skuldre og i nakke. Økte nozinan fra 15-20 mg lørdag for å se om det ville hjelpe. Men NEI.Så har jeg prøvd kuledyne, men heller ikke det har hjulpet. Idag er jeg kjempesliten og trøtt.....ikkje noe gøy. Og i lengden så blir jeg deprimert og kan bli suicidal. Hva gjør jeg?? Sover IKKE på dagtid...... Legger meg og står opp på ca samme tidspunkt hver dag. Hva skal jeg gjøre når ingenting av dette funker??? Blir veldig frustert, og det går utover hverdagen min da jeg fort blir kjempesliten av dagen, og jeg kan lett bli deprimert og suicidal. Er det noen andre medisiner jeg kan prøve? Idag har jeg kjempevondt i nakke, skuldre, og er svimmel (trolig pga stive muskler). Er veldig ofte stiv i nakke å skuldre.....og har den siste tiden også vært plaget av svimmelheten..... Hva gjør jeg for å bli kvitt dette? Venter på time med psykomotoris fysioterapeut, men det tar visst litt tid før jeg får time :-( Er bare veldig frustrert jeg.....oppgitt. Vil så gjerne ha en natt med god søvn, og føle meg uthvilt om morgen. Men det virker om er umulig..... :-( 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/262150-hva-gj%C3%B8r-jeg-n%C3%A5-auunhd-og-andre/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pontiac Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Håper du får noen gode og hjelpsomme svar her, men hvis lite hjelper av de svar du får og det er lang ventetid på den behandlinga du skal ha hadde det da ikke vært en god ide og spørre legen din om en runde med fysikals behandling? Du kan få 12 behandlinger og du får masasje, strøm og annet som "passer" dine plager. Du lærer også øvelser som du kan gjøre hjemme og du kan gå dit og trene litt. Det kan iallefall hjelpe godt på vonde muskler, og kanskje hvis det bedrer seg en del så får du sove bedre iallefall? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/262150-hva-gj%C3%B8r-jeg-n%C3%A5-auunhd-og-andre/#findComment-2097855 Del på andre sider Flere delingsvalg…
22årgammel Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 Håper du får noen gode og hjelpsomme svar her, men hvis lite hjelper av de svar du får og det er lang ventetid på den behandlinga du skal ha hadde det da ikke vært en god ide og spørre legen din om en runde med fysikals behandling? Du kan få 12 behandlinger og du får masasje, strøm og annet som "passer" dine plager. Du lærer også øvelser som du kan gjøre hjemme og du kan gå dit og trene litt. Det kan iallefall hjelpe godt på vonde muskler, og kanskje hvis det bedrer seg en del så får du sove bedre iallefall? Hva mener du med det? Å hva mener du med strøm??? Jeg vet bare at det er ganske så slitsomt og frustrerende å ikke få sove skikkelig om nettene.....natt på natt etter natt. Våkner og er utslitt, når jeg egentlig burde være uthvilt. Utrolig plagsomt...... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/262150-hva-gj%C3%B8r-jeg-n%C3%A5-auunhd-og-andre/#findComment-2097863 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pontiac Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Hva mener du med det? Å hva mener du med strøm??? Jeg vet bare at det er ganske så slitsomt og frustrerende å ikke få sove skikkelig om nettene.....natt på natt etter natt. Våkner og er utslitt, når jeg egentlig burde være uthvilt. Utrolig plagsomt...... Jeg er ganske så sikker på at legen din gir deg rekvisisjon til fysikalsk behandling hvis du forteller ham at du er så øm, stiv og støl at du omtrent ikke får sove. Strøm høres farligere ut enn det er De setter bare på noen elektroder som gir svake strøm, ja la oss kalle det bølger da, diverse steder på ryggen. Nå vet ikke jeg akkurat hva de gjør til hvilke problemer, men jeg har selv slitt med problemmuskler og fått både strøm og masasje, samt ligget i strekkbenk (det høres også hundre ganger værre ut, det er innmari godt) trimøvelser mm. Og det har vært en kjærkommen pause fra ryggplagene. Dette er, jeg lover, ingen ting å være redd for. Det er ene og alene positivt og det er skikkelig godt å bli tatt hånd om at folk som vet hva de driver med og som kan hjelpe en å slippe smertene en stund. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/262150-hva-gj%C3%B8r-jeg-n%C3%A5-auunhd-og-andre/#findComment-2097873 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ICI Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Til 22år gammel! Med fare for å gjenta meg selv for mye, så anbefaler jeg akupunktur. Det er effektivt, og du slipper (forhåpentligvis) 12 behandlinger.. Slet med kronisk senebet i skuldre, armer, håndledd, albue, korsrygg mm i 12 år jeg. Ingenting hjalp. Men etter kun 5(!) behandlinger hos en dyktig akupunktør, så har jeg vært helt frisk. Gjør noen øvelser hvis jeg kjenner det blir vondt igjen altså. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/262150-hva-gj%C3%B8r-jeg-n%C3%A5-auunhd-og-andre/#findComment-2098067 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.