jent86 Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Er ei jente på 20år som har store lidelser inne i meg. De begynte da jeg var ca 13 år. Foreldrene mine skilte seg og faren min fikk etterhvert kreft og døde.Det var en tøff tid for en 13åring som slet med skole, hjem og seg selv. Dette er mange år siden, men jeg føler selv jeg har blitt værre med åra. Jeg er blitt redd for nesten alt. Sliter med å sove; tror noen skal komme å drepe meg eller at huset skal begynne å brenne(blitt værre etter jeg flytta for meg selv). Føler meg rett og slett paranoid. Har kjæreste! Sjalusi er et stort problem. Sier ikke noe om det og det graver seg inne i meg. Låser meg ofte inne å vill ikke at noen skal vite at jeg har det vondt. Har skadet meg selv med kutting, men det er en stund siden. Skriver til deg fordi kuttingen har begynt å dukke opp i hodet mitt igjen. Gikk til en terapaut men hjalp ikke noe særlig; kanskje fordi jeg ikke sa alt...Er dette deprisjon? Er det noe man kan gjøre for å føle seg bra igjen? Begynte å trene og det gikk bra en liten periode, men var fort tilbake i det gamle mønstret. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/262231-revner-inne-i-meg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
thinkerbell Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Kjære deg. Kanskje tiden er inne for å søke behandling nok en gang. av og til passer det bare ikke, man er rett og slett for redd. Forsøk igjen, denne gangen åpner du opp døren, -en behandler er ingen tankeleser -behandling krever at du er så ærlig som du klarer å være og helst litt til. Forsøk å finn andre måter å skade deg på enn å kutte deg. Hva med harde fysiske aktiviteter, på den måten kan du komme mer i kontakt med kroppen din enn hva du er nå. Lykke til uansett. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/262231-revner-inne-i-meg/#findComment-2100389 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.