Gå til innhold

Om diskusjon på psykiatriforum/oppfordring til alle brukere!

Anbefalte innlegg

Gjest Jente31
Skrevet

Forleden dag spurte en bruker nhd om råd, og fikk det. Deretter tok saken en helt annen vending. Dette førte til sletting av tråden, noe som er svært synd for vedkommede som spurte om råd.

Jeg ber vedkommede oppriktig om unnskyldning for dette på vegne av meg selv, og har tatt lærdom av dette. Noe jeg oppfordrer alle til å gjøre.

Nhd har skrevet hva han mener om denne saken på åpent forum, i vedkommedes tråd, og jeg synes vi alle skal respektere hans ønsker om å forholde oss saklig på psykiatri forum, og ikke "ta over" tråder slik det ble gjort.

Personlig har jeg vært bruker av dol og psykiatri forum et par mnd, og jeg har hatt svært god nytte av dette. Jeg har fått god hjelp av nhd og andre brukere i en svært tøff og vanskelig tid. Jeg ønsker at også andre skal få denne muligheten, og ber alle om å følge nhd sin oppfordring om ikke å "ta over" en tråd, og forholde oss saklig på dette forum.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...