Gå til innhold

Er så mye irritert og sint!

Anbefalte innlegg

Jeg er alene med tre barn,har vært gjennom et tøft år med bla trusler fra en eks,og mye annet som har vært svært belastende. Jeg har en hektisk jobb,og når jeg kommer hjem er det tre slitne sutrete barn som vil ha oppmerksomhet av meg,og bare meg! Jeg tåler nesten ingenting,vil bare at de skal høre på meg,og blir bråsint og hissig hvis det blir mye bråk og sutring og krangling. Jeg er redd jeg påvirker barna mine negativt på sikt,det har egentlig vært sånn altfor lenge nå! Det blir altfor mye kjefting her i huset om dagen....hva kan jeg gjøre med dette? Jeg har hatt en tøff oppvekst og har vel tillærte reaksjonsmønstre,i tillegg til at jeg har vært under press i lang tid. Hvordan kan jeg bryte denne vonde sirkelen? Jeg er kommet til at jeg tilogmed er villig til å ta medisiner hvis det bare kan ta vekk humørsvingningene mine:(

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/262366-er-s%C3%A5-mye-irritert-og-sint/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Istede for medisiner vil jeg heller råde deg til å søke veiledning. De reakjsonene du har nå er logiske og forstålige, det ville blitt for mye for alle og enhver. Kan du plassere barna et sted noen timer i uken, har du familie/ venner som kan stille opp litt nå som du sliter. Jeg tror det er viktig at du tar tak i dette nå, før du sliter deg helt ut.

Istede for medisiner vil jeg heller råde deg til å søke veiledning. De reakjsonene du har nå er logiske og forstålige, det ville blitt for mye for alle og enhver. Kan du plassere barna et sted noen timer i uken, har du familie/ venner som kan stille opp litt nå som du sliter. Jeg tror det er viktig at du tar tak i dette nå, før du sliter deg helt ut.

Ja,jeg har barnehage hver dag,og skole til eldstemann. Jeg jobber 60% og har noen dager fri hver uke stort sett. Har også mulighet for barnevakt regelmessig. Men dette går nok på innlærte mønstre fra barndommen,samt det presset ejg har vært under i lengre tid nå. Har sosialangst og føler meg deppa,og dette henger nok sammen med sinnet,tror jeg. Det går også på hvordan jeg kommuniserer med barna tror jeg,ikke lett å være tålmodig når jeg er sliten og stresset! Så har jeg tenkt på om jeg kunne hatt en slags diagnose?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...