Gå til innhold

Å ha det dårlig for å få trøst..NHD

Anbefalte innlegg

Gjest psykdom har ofte en funksjon

Er dette et utbredt fenomen? At man av en eller annen grunn utvikler en psykisk lidelse for å få trøst og oppmerksomhet/tilbakemelding på seg selv?

Er det en "måte" å være i verden på som er automatisert? Et hypotetisk spørsmål: Dersom man en morgen våkner uten sin psykiske lidelse, hva gjør man da?

Hvordan bryte denne onde sirkelen på egen hånd, dersom man ikke får tilstrekkelig terapeutisk hjelp?

Finnes det bra bøker innen dette som selvhjelp?

Takker på forhånd for hjelp.

Fortsetter under...

Gjest Jente31

Et godt spørsmål.

Min erfaring er at når jeg er "frisk"/"oppe"/ikke deppa, så føler jeg ikke behov for oppmerksomhet, trøst osv.

Men når jeg er deppa/"nede",derimot - så herlihet..det er nesten så det blir vondt bare av å ha det sånn..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...