Gå til innhold

psykisk eller fysisk?

Anbefalte innlegg

hondansr1365381057

heisann!

eg spurte allmennlegen her inne om hun kunne ha noen formeninger om hva som feilte meg.. det hele startet når eg ble gravid med forskjellige kvalme og plager, men nå er datteren min 9 mnd og ting burde jo ordne seg etterhvert. nevnte blandt annet kvalme (det verste eg gjør er å spy), sure oppstøt, hodepine, dårlig fordøyelse, magesmerter og hvilke medesiner eg hadde prøvd i forhold til dette..(fra natur medesin-ibux)

svaret eg fikk var :

Kan det være angsten for å spy som gjør deg kvalm og uvel?

eg ble litt fornermet og svarte:

av alle de plagene så kom du frem til at det kan være psykisk? vel, det stemmer nok ikke.for eg vet hvordan det er å bli psykisk syk av angst og depresjon! kanskje eg har skrevet til feil lege?

(litt frekkt skrevet av meg men eg svarte i sinne, beklager det!)

Men hva mener du?

_fortvilet_

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/262445-psykisk-eller-fysisk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hondansr1365381057

Ok.

Det var nå bare en tanke som slo meg.

For øvrig er jeg ikke legen på forumet. Legen har muligens noen bedre svar.

beklager .. trodde det var en faglært som svarte meg og ble rett og slett fornermet og fortvilet.. er så vannskelig å forstå seg på opplegget her inne når en er ny og vil så gjerne få et svar på div plager..

beklager igjenn...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/262445-psykisk-eller-fysisk/#findComment-2102915
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...