Gjest cipra2 Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Hver gang de siste årene jeg har forsøkt et AD mot psykosomatiske plager har det gitt meg en deprejson etter seponering. De fleste har vært i kort tid. fra 3 uker til 4 mnd. men siste gang var det 15 mnd. Grunnen til at jeg har sluttet har vært bivirkninger. Men er jeg helt spesiell eller kommer det av at jeg har avsluttet for raskt.At det er satt igang en prosess som blit for brått avsluttet i hjernen. Har trappet ned hver gang, men allikevel altså... Så spørsmålet : Hadde jeg brukt dem noen år, så kanskje dette ikke hadde skjedd meg?? Har Nhd noen terori? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Det er sannsynligvis for rask nedtrapping som er årsaken. AD bør trappes ned over 3 mnd. Sannsynligvis er du disponert for/eller ligger nær ved en depresjon til vanlig siden du får denne bivirkningen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.