Gjest prøv tolvon Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Det finnes medikamenter man kan ta for å øke matlysten. Det finnes et legemiddel som heter Tolvon. det blir mye brukt mot angst, men også mot irritabel tykktarm. Det har sine bivirkninger, blant annet økt matlyst. Jeg har iallelfall gått oppp 10 kilo mens jeg har gått på det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest zakkoo Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Du er heldig! Mye verre å slite med å gå ned i vekt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest altfr tynn Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Du er heldig! Mye verre å slite med å gå ned i vekt. Det er det faktisk ikke. DEt er like ille uansett. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest altfr tynn Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Du er heldig! Mye verre å slite med å gå ned i vekt. Har du noen gang prøvd å gå opp i vekt? Du kan ikke si at det er lettere å gå opp i vekt! Det er mange som tror det er lettere å gå opp i vekt, men det er det overhodet ikke. Jeg har prøvd å gå opp i vekt siden jeg var 12 år, og den eneste gangen jeg hadde kg for mange var når jeg var gravid. Jeg sliter veldig med dette, så jeg forstår ikk hvordan du kan si noe sånt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest zakkoo Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Har du noen gang prøvd å gå opp i vekt? Du kan ikke si at det er lettere å gå opp i vekt! Det er mange som tror det er lettere å gå opp i vekt, men det er det overhodet ikke. Jeg har prøvd å gå opp i vekt siden jeg var 12 år, og den eneste gangen jeg hadde kg for mange var når jeg var gravid. Jeg sliter veldig med dette, så jeg forstår ikk hvordan du kan si noe sånt. Jeg sier bare at det er bedre enn å være overvektig. Etter 3 uker julebord, festing, ribbefett, godteri og sofasliting før nyttår, skal jeg si deg jeg gikk opp i vekt. Hvis ikke dette hjelper for deg, kan du jo begynne å trene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest zakkoo Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Det er det faktisk ikke. DEt er like ille uansett. Da har du ikke vært skikkelig overvektig. Ikke gøy når alle snur seg etter deg, du må betale for to flyseter og sliter med å komme opp av senga om morran. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pontiac Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Skjønner godt frustrasjonen din, og det er nok ikke noe lettere å være for tynn enn for tykk heller. Har du prøvd å trene? Spise riktig med jevne og gode måltider. Tror nok de med "ditt problem" kan ha like godt av god hjelp til ernering og trening som de som sliter den andre vegen. Verdt å prøve? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest altfr tynn Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Skjønner godt frustrasjonen din, og det er nok ikke noe lettere å være for tynn enn for tykk heller. Har du prøvd å trene? Spise riktig med jevne og gode måltider. Tror nok de med "ditt problem" kan ha like godt av god hjelp til ernering og trening som de som sliter den andre vegen. Verdt å prøve? Jeg trener yoga og styrketrening. Spiser sunn og god mat. Jeg gjør mitt beste. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest altfr tynn Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Da har du ikke vært skikkelig overvektig. Ikke gøy når alle snur seg etter deg, du må betale for to flyseter og sliter med å komme opp av senga om morran. Jeg får mange rare blikk jeg og, og mange som spør om jeg har anoreksia eller lignende. Det er ikke moro å være altfor tynn. Det er også mange som tilbyr meg mat fordi de tror jeg ikke spiser. Det er ingen som sier til en tykk person."så tykk du er". Hvis det ikke er mobbing da. Men folk tror de kan bare buse ut til tynne folk "herregud, så tynn du er, nå må du legge på deg". Får høre det veldig ofte og det plager meg. Har elendig selvtillit og føler det er veldig få som vet hvordan det egentlig er for oss med dette problemet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest zakkoo Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Jeg får mange rare blikk jeg og, og mange som spør om jeg har anoreksia eller lignende. Det er ikke moro å være altfor tynn. Det er også mange som tilbyr meg mat fordi de tror jeg ikke spiser. Det er ingen som sier til en tykk person."så tykk du er". Hvis det ikke er mobbing da. Men folk tror de kan bare buse ut til tynne folk "herregud, så tynn du er, nå må du legge på deg". Får høre det veldig ofte og det plager meg. Har elendig selvtillit og føler det er veldig få som vet hvordan det egentlig er for oss med dette problemet. Hm, kanskje du har en ekstrem fordøyelse? Hvis du spise mye kaloririk mat burde du jo gå opp som oss andre. Trenger ikke spise usunt heller, bananer f eks inneholder mange kalorier. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest altfr tynn Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Hm, kanskje du har en ekstrem fordøyelse? Hvis du spise mye kaloririk mat burde du jo gå opp som oss andre. Trenger ikke spise usunt heller, bananer f eks inneholder mange kalorier. Jeg har en haug med bananer og avokado og lignende som jeg spiser hver dag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest zakkoo Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Jeg har en haug med bananer og avokado og lignende som jeg spiser hver dag. Jaja, da virker det vel nytteløst. Men hør med en kostholdsekspert. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest altfr tynn Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 , Selv takk, Det gir meg mye å kjenne på selv dette. Ben69: Hei! Jeg har snakket med mannen min og han sier han skal skjerpe seg og det er jo kjempebra. HAr snakket mye om det med oppmerksomhet og det at vi sjelden snakker med hverandre. VI har enda mye å jobbe med, men jeg føler ikke at jeg klarer enda å åpne meg 100% for ham. Han gjør lite med det han sier han skal gjøre noe med. og fortsetter bare å sitte der enda vi har snakket om det. Men jeg kan noen gang se at han prøver. Det er nok ikke så lett for ham, men jeg maser ikke. Har forresten også lagt på meg 2 kg.:)Føler at jeg ikke gjør annet enn å spise. spiser mindre brød og mere middagsmat, ser ut til at det funker. Ville bare fortelle deg hvordan det går. Klem. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EvyM Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Hvor mye spiser du pr. dag da? Sånn gjennomsnittlig? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EvyM Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 trener styrke, ja. Har snakket med legen mange ganger og han sier bare at jeg skal spise mer og gå mindre. hørt sånt? Har sjekket stoffskifte. den forrige legen min mente det kunne være allergien som gjør at tarmen ikke tar opp nok næringsstofffer, men nå spiser jeg jo allergimedisin og det hjelper ikke. Hva slags allergi er det du har da? Har du cøliaki? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.