Gå til innhold

Hjelp...jeg er så redd!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når kvelden kommer blir jeg så utrolig redd..

Hører lyder og ser glimt av skygger.

Jeg er så redd at jeg ikke har turt å gå å legge meg på flere uker.

Så her sitter/ligger jeg da i sofaen natt etter natt.

Er dette noe jeg kan dempe med medikamenter?

Kan ikke ha noe jeg blir sløv av for da føler jeg at jeg mister kontroll.

Jeg bruker cipralex og tolvon,men det hjelper jo tydligvis ikke.

Gjest kvinne 54
Skrevet

Stakkars deg, du har det skikkelig vondt.Du må snarest ta en tur eller ringe til legen din å si hvordan du har det. Du forklarer det jo så godt her.Dette finnes det hjelp for, så ikke mist motet..

Skrevet

Kjenner problemet :-((

Stakkars deg. Jeg kjenner meg igjen. Det er vondt å ha det sånn. Husk at det ikke er farlig, du er helt trygg.

Kan du prøve å distrahere tankene dine litt med å sette på radioen og ha på litt lys, og lese en bok/ ukeblad. Det hjalp iallefall meg veldig å fokusere på noe annet.

Til slutt glapp taket, for jeg ga f.. og tenkte at nå gidder jeg ikke være redd lenger, og det hjalp jammen meg. Prøv å slappe av å se hva som skjer( det skjer ingenting annet enn at du blir roligere, og det er ikke farlig, selv om det kan føles ukjent.

Ønsker deg lykke til!:=)

Gjest Mechilah
Skrevet

Kjenner veldig godt til det du skriver her,så du er ikke alene :)

Men nå er jeg ikke så redd lenger..

Det var etter jeg begynte med abilify og fluoxetin,det er rart men sant,jeg er stort sett ikke redd om natten lenger-

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...