Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Nå har jeg fått ny attføringsplass og trives så godt med yrket. Jeg skal jobbe 3 dager pr uke og ta nettstudier innen faget på si.

Nå har det seg slik at min samboer skal på jobbintervju til en by her i nærheten vi bor nå, der vi gjerne kunne tenke oss å bo.

Hvis han får jobben, er det vanskelig å få bytte praksisplass igjen? Har gjort som sagt gjort det en gang, men da byttet jeg yrke. Nå vil jeg ha samme yrke, men på en ny plass altså...

Det hører med til historien at det er masse ledig som det jeg skal utdanne meg til, så tror ikke det erproblem å skaffe en praksisplass innen yrket i den nye byen...

Vennlig hilsen,

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/262732-attf%C3%B8ringssp%C3%B8rsm%C3%A5l-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes du skal snakke med saksbehandleren om dette før dere evt. velger å flytte. Din attføringsplan er jo like viktig som din samboers jobb, og jeg ville ikke ha lagt opp til flytting uten å ha diskutert dette på forhånd.

En helt annen sak er at jeg tror nav vil være positivt innstilt til å finne en løsning såfremt ikke en flytting medfører at du blir gående uten noe å gjøre.

Også saksbehandlere blir mer positivt innstilt dersom man kommuniserer underveis, og ikke bare stiller krav om endringer.

Lykke til :-) Høres ut som om du har oppnådd myyyyye det siste året!

Synes du skal snakke med saksbehandleren om dette før dere evt. velger å flytte. Din attføringsplan er jo like viktig som din samboers jobb, og jeg ville ikke ha lagt opp til flytting uten å ha diskutert dette på forhånd.

En helt annen sak er at jeg tror nav vil være positivt innstilt til å finne en løsning såfremt ikke en flytting medfører at du blir gående uten noe å gjøre.

Også saksbehandlere blir mer positivt innstilt dersom man kommuniserer underveis, og ikke bare stiller krav om endringer.

Lykke til :-) Høres ut som om du har oppnådd myyyyye det siste året!

Tusen takk frosken! Ja, dersom han får jobben, skal vi tenke nøye gjennom det. :)

Og tusen takk for at du sier at jeg har oppnådd mye. Ja, jeg er veldig lykkelig over alt som har skjedd. Fra å sitte inne til å leve normalt.

Håper det går bra med deg... Du har hatt det veldigtøft i det siste sikkert, men husk at mange tenker på deg:)

Klem,

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...