Gå til innhold

kan du prøve deg på en diagnose NHD?

Anbefalte innlegg

på meg?

Jeg nevnte flere ting som jeg kjenner meg igjen av det lille jeg har lest, til psyk.sykepleier.

Personlighets forstyrrelse?

Body Dysmorphic Disorder?

Depresjoner?

+ noen andre....

Hun skrev tilbake at hun tror at det bare er angsten jeg lider av. Hun synes vi skulle overlate til legen og sette diagnose - og det er jeg jo enig i.

Det er kanskje ikke bra at jeg leter etter hva som er feil med meg alene,eller? jeg lurer jo fælt..

Føler man det lettere når man vet hva som feiler en?

Jeg ser jo angsten.. men tror at det må være mye annet..

Humøret er som en jojo - det går opp og ned på timen.

Ofte har jeg bare lyst til og dø.

Og det som ser realistisk ut for meg er at jeg aldri kommer til og klare noe som helst - at ingen kommer til og bry seg om og ville ha noe med meg og gjøre. Alt ser nytteløst ut i lengden.

Men jeg tror jeg vet at jeg ikke klarer og gjøre noe med og ta mitt eget liv. Og tenker da "klarer jo aldri gjøre noe med det uansett"

Hvis jeg f.eks kjeder meg bare noen få sekunder så blir jeg frustrert og lei meg.

Ellers, så lenge noe klarer og holde oppmerksomheten min - så er jeg bare fullstendig oppslukt av og gjøre det og "glemmer" NESTEN alt med det triste livet jeg har havnet i.

Er det bare angst som feiler meg?

Er isolasjonen min diagnosen min? Ville det vært en diagnose?

At jeg har så lite kontakt med folk at jeg er/har blitt usikker på alt?

Eller kanskje jeg bare føler et sterkt behov til og ha kontakt med noen?

nei, jeg vet ikke.

Jeg vet ingenting og føler meg bare som et blankt ark som ingen skriver på?

Jeg har vel blitt tullerusk av og være isolert?

Er det det? Hva feiler meg?

(kom meg ikke til legen her om dagen nei, hvis dere lurte litt..skal/vanillje 'Er døds sur for det, veldig frustrert!!) Jeg sovnet en gang på morrakvisten - og våknet opp 09:03!!! 3 - minutter etter at jeg skulle ha møtt opp det..

Våknet opp -

så på klokka (som ikke klarte vekke meg) -

slo til megselv -

og sovna igjen....)

var greit at du slettet innlegget mitt på onsdag, tror jeg...fogetta bout it.

Eller om det plager deg at jeg skriver så bare si ifra altså.

Men på onsdag så var jeg jo farligste mann i oslo ei lita stund der, ganske vill - mange følelser i sving.

whaaaaatever *send innlegg* ! ;p

Fortsetter under...

ye, i know. står vel ikke noe beskrivende her.. Men du har kanskje lest litt av rotet jeg har lesset av her inne før, eller? :)

I want a head mechanic, a head mechanic! for my head you see, there are screws loose and some rusty bolts!

Der nå er jeg OVENPÅ igjen, for 10 minutter sia var jeg LANGT nede, nå er jeg pluttselig "glad" igjen.

Var det musikken, kan musikk jeg hører på STYRE følelsene mine SÅ mye? Er det normalt?

Jeg er så forvirra!!! hehe...

Der nå er jeg OVENPÅ igjen, for 10 minutter sia var jeg LANGT nede, nå er jeg pluttselig "glad" igjen.

Var det musikken, kan musikk jeg hører på STYRE følelsene mine SÅ mye? Er det normalt?

Jeg er så forvirra!!! hehe...

Kommer vel til og få denne posten min slettet også jeg.. begynner og bli flink til og få megselv sensurert? :)

Greit om dere sier hvorfor dere velger og slette meg neste gang kanksje, hvis dere mener det har noe for seg da :o

Gjør underbevistheten meg til og føle meg som en annen - kan det tenkes at det er det musikk gjør med meg? Kan man få et sykelig forhold til musikk at det kan kontrolere humøret?

Det er masse endorfiner(?) som blir frigjort når man opplever noe bra/fint sant?

Kan hjernen bli vant til og holde seg på et vist nivå, og når jeg ikke får dette som stimulerer meg så synker jeg ned igjen på et normalt nivå.

Men fordi jeg ikke er vant til og være på det normale nivået så oppfatter jeg det som at jeg har det helt forjævlig?

Før jeg "våknet opp" - så satt jeg jo forran PC'en hele dagen - og åra har bare flydd forbi.

Så når PC'en "slapp taket" på meg - og jeg "kræsjlanda" psykiskt - så var det kanskje fordi hjernen hadde lagt seg på et nivå av velbehag som den nå hadde blitt for vant til og trengte noe nytt?

babble, iq på 70, "you can do it!" ;)

sånn umiddelbart vil jeg nevne at depresjon og angst ofte henger sammen

Hey Bubbles!

Okay, takk.. lurer litt på om jeg noen gang kommer til og forstå megselv i det heletatt når jeg er så ustabil..hmm.. Det har vært ekstremt etter jul nå men, det er kanskje bare alt reaksjoner på hva som skjer for tiden.

Annonse

Kommer vel til og få denne posten min slettet også jeg.. begynner og bli flink til og få megselv sensurert? :)

Greit om dere sier hvorfor dere velger og slette meg neste gang kanksje, hvis dere mener det har noe for seg da :o

Gjør underbevistheten meg til og føle meg som en annen - kan det tenkes at det er det musikk gjør med meg? Kan man få et sykelig forhold til musikk at det kan kontrolere humøret?

Det er masse endorfiner(?) som blir frigjort når man opplever noe bra/fint sant?

Kan hjernen bli vant til og holde seg på et vist nivå, og når jeg ikke får dette som stimulerer meg så synker jeg ned igjen på et normalt nivå.

Men fordi jeg ikke er vant til og være på det normale nivået så oppfatter jeg det som at jeg har det helt forjævlig?

Før jeg "våknet opp" - så satt jeg jo forran PC'en hele dagen - og åra har bare flydd forbi.

Så når PC'en "slapp taket" på meg - og jeg "kræsjlanda" psykiskt - så var det kanskje fordi hjernen hadde lagt seg på et nivå av velbehag som den nå hadde blitt for vant til og trengte noe nytt?

babble, iq på 70, "you can do it!" ;)

tråder blir ofte slettet hvis en person blir sittende å svare på sine egne innlegg

• 2 uker senere...

Hei,ja, var dumt..men men, takk Orio.. Har ny legetime ja, men jeg orker ikke skrive så mye om dette for tiden.. det var med på og slå meg ganske ut.

klem

Jeg skjønner godt at du ble slått ut. Men godt å høre at du har en ny time, likte ikke tanken på at du skulle fortsette som før uten å få ordentlig behandling. Lykke til med den nye timen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...