Gjest peristerikk Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 Kan man ved en bipolar depresjon oppleve noen timers "lettelse" og så siger det tunge på igjen. Rimer dette da? (Klarer snart ikke og vite hva som er hva angst- depresjon?) 0 Siter
oslojente22 Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 Du kan ha både korte og lange perioder mellom depresjonene og maniene som er stabile eller hvor du er "normal". 0 Siter
Gjest ericacca Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 jepp, jeg hadde det slik. hadde det uutholdelig smertefullt noen timer, eller en natt, før det "lettet" og ble mere holdbart. Før verste depresjonssmerten kom tilbake igjen for noen timer-2 dager. Pga dette så trodde jeg at jeg ikke hadde depresjoner, siden det overalt står at de skal vare i over to uker... og mine var liksom max 2 dager Så jeg fattet ikke hva som var galt med meg... Men til syvende og sist var jeg jo deprimert i lang tid, bare at det verste svingte litt slik at jeg la merke til det verste, og bare var lettet når det ga seg litt... Hadde det slik nesten kontinuerlig i over et år, og trodde jeg hadde "2-dagers depresjoner" hva nå enn det er. Men fikk medisiner mot bipolar lidelse og er bra nå... 0 Siter
Gjest peristerikk Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 jepp, jeg hadde det slik. hadde det uutholdelig smertefullt noen timer, eller en natt, før det "lettet" og ble mere holdbart. Før verste depresjonssmerten kom tilbake igjen for noen timer-2 dager. Pga dette så trodde jeg at jeg ikke hadde depresjoner, siden det overalt står at de skal vare i over to uker... og mine var liksom max 2 dager Så jeg fattet ikke hva som var galt med meg... Men til syvende og sist var jeg jo deprimert i lang tid, bare at det verste svingte litt slik at jeg la merke til det verste, og bare var lettet når det ga seg litt... Hadde det slik nesten kontinuerlig i over et år, og trodde jeg hadde "2-dagers depresjoner" hva nå enn det er. Men fikk medisiner mot bipolar lidelse og er bra nå... Hvor lenge var du rimelig bra innimellom de tyngre stundene? 0 Siter
Gjest ericacca Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Hvor lenge var du rimelig bra innimellom de tyngre stundene? husker ikke jeg, kanskje bare en dag eller noe. Var nettene som var verst, og ok på dagen kanskje? andre ganger noen uker, men det er jo en stabil frisk periode mellom to depresjoner igjen, regner jeg det som 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.