Gå til innhold

Bipolar depresjon

Anbefalte innlegg

Gjest peristerikk
Skrevet

Kan man ved en bipolar depresjon oppleve noen timers "lettelse" og så siger det tunge på igjen. Rimer dette da? (Klarer snart ikke og vite hva som er hva angst- depresjon?)

Skrevet

Du kan ha både korte og lange perioder mellom depresjonene og maniene som er stabile eller hvor du er "normal".

Gjest ericacca
Skrevet

jepp, jeg hadde det slik. hadde det uutholdelig smertefullt noen timer, eller en natt, før det "lettet" og ble mere holdbart. Før verste depresjonssmerten kom tilbake igjen for noen timer-2 dager.

Pga dette så trodde jeg at jeg ikke hadde depresjoner, siden det overalt står at de skal vare i over to uker... og mine var liksom max 2 dager

Så jeg fattet ikke hva som var galt med meg...

Men til syvende og sist var jeg jo deprimert i lang tid, bare at det verste svingte litt slik at jeg la merke til det verste, og bare var lettet når det ga seg litt...

Hadde det slik nesten kontinuerlig i over et år, og trodde jeg hadde "2-dagers depresjoner" hva nå enn det er.

Men fikk medisiner mot bipolar lidelse og er bra nå...

Gjest peristerikk
Skrevet

jepp, jeg hadde det slik. hadde det uutholdelig smertefullt noen timer, eller en natt, før det "lettet" og ble mere holdbart. Før verste depresjonssmerten kom tilbake igjen for noen timer-2 dager.

Pga dette så trodde jeg at jeg ikke hadde depresjoner, siden det overalt står at de skal vare i over to uker... og mine var liksom max 2 dager

Så jeg fattet ikke hva som var galt med meg...

Men til syvende og sist var jeg jo deprimert i lang tid, bare at det verste svingte litt slik at jeg la merke til det verste, og bare var lettet når det ga seg litt...

Hadde det slik nesten kontinuerlig i over et år, og trodde jeg hadde "2-dagers depresjoner" hva nå enn det er.

Men fikk medisiner mot bipolar lidelse og er bra nå...

Hvor lenge var du rimelig bra innimellom de tyngre stundene?

Gjest ericacca
Skrevet

Hvor lenge var du rimelig bra innimellom de tyngre stundene?

husker ikke jeg, kanskje bare en dag eller noe. Var nettene som var verst, og ok på dagen kanskje? andre ganger noen uker, men det er jo en stabil frisk periode mellom to depresjoner igjen, regner jeg det som

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...