Gå til innhold

Ny forumgruppe?


Gjest Imi

Anbefalte innlegg

Jeg synes DOL er et flott nettsted, og lurer på om dere kan vurdere å opprette enda en forumgruppe:

Har surfet litt rundt, men har ikke funnet noe debattforum for oss som har alkoholikere eller narkotikamisbrukere i familien. Mener dette hadde vært en flott side å ha et slikt forum på. Kanskje utvide den til å ikke bare gjelde pårørende, men alle som lurer på skadevirkninger ved alkohol og narkotika.

Jeg er svært opptatt av å øke opplysningene om skadevirkningene ved disse, og nettet er et flott ressurssted. Jeg har en yngre bror som har hentet opplysninger fra såkalte doktorer på nettet som forteller at Ecstacy ikke er farlig, men rett og slett er utviklende. Det hadde vært flott om jeg kunne komme i kontakt med eksperter som vet mye om dette slik at jeg kan motsi, samtidig som jeg kan komme i kontakt med andre pårørende. Kanskje mennesker som har problemer med disse rusmidlene også kan benytte et slikt forum. Vet at det er en vanskelig balansegang der, dere har et forum for spiseforstyrrelser som går i samme leia, dere må av og til sensurere siden enkelte innlegg kan virke mot sin hensikt.

Jeg har inntrykk av at DOL blir besøkt av svært mange mennesker, og jeg har også inntrykk av at det er behov for et slikt forum her til lands. Skal ikke kaste ansvaret over på dere, men håper dere kan vurdere det.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed

Hei Imi !

Vi arbeider for tiden med dette, og tror vi vil kunne tilby et bredt og godt tilbud i løpet av relativt kort tid.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...