Gjest bortkastet penger? Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Har dette noe effekt når man vil slanke seg? Noen med erfaringer? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest repeterer - repeterer Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Bortkastede penger ! ALT sånt er bortkastet, puuuh skulle tro at alle visste dette nå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bortkastet penger? Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Bortkastede penger ! ALT sånt er bortkastet, puuuh skulle tro at alle visste dette nå. Har ikke så greie på det. Driver og slanker meg og er så lei av å hele tiden ha lyst på mere mat enn det jeg kan ta. Men ja jeg tror også at mye er humbug. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Bortkastede penger ! ALT sånt er bortkastet, puuuh skulle tro at alle visste dette nå. Dette er faktisk ikke nødvendigvis bortkastet. Eplecidereddik påvirker magen. Du blir løsere i magen. Så om du har problemer med forstoppelse, så er dette et glimrende produkt:-) Og med litt mer fortgang i systemet så skal du ikke se bort i fra at kroppen ikke klarer å godtgjøre seg av alt du spiser, men at mer kommer ut igjen. (Men om det er noen fordel - med tanke på at du sikkert mister næringsstoffer også - skal være usagt) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest syns jeg Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Det er uansett godt i dressinger og marinader, og koster tross alt ikke så mye. Har hørt at det skal ha en viss helsemessig effekt også. Vel verdt å kjøpe! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aina E Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Eplecidereddik virker svært vanndrivende, derfor går enkelte mennesker ned i vekt av dette. Men - man går bare ned den første tiden (forutsatt at man har vannansamlinger i kroppen), deretter er det stopp. Ellers er det jo ikke bra å ha vann i kroppen, det tyder på en dårlig nyrefunksjon, eller for lite væske, så i og for seg er epleeddik et sunt alternativ. (Jeg synes ikke det gjør noe å tape vekt pga vann). Ellers har det en positiv effekt på blodsukkersvingninger, noe som kan være avgjørende i forhold til lysten på søtsaker. Det stemmer ikke at det er bare humbug, eller at det irriterer magesekken (slik det skrives om her inne). Grunnen til at noen tror det irriterer magesekken, er fordi man kan få løsere avføring. Dette har med enzymene og nedbrytningen i fordøyelsessystemet å gjøre. Magesyre i seg selv er så sterkt at det rent ville etset hull i stål, så da epleeddik virker syre/base regulerende, (PH på 5,5) sier det seg selv at det ikke gir noen irritasjon (med mindre man har intoleranse/allergi mot eple, eller andre kryssreaksjoner.) Forresten så fant jeg en side her: http://www.eplecidereddik.no/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petter smart Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Har ikke så greie på det. Driver og slanker meg og er så lei av å hele tiden ha lyst på mere mat enn det jeg kan ta. Men ja jeg tror også at mye er humbug. "er så lei av å hele tiden ha lyst på mere mat enn det jeg kan ta" Her viser du hvor lite du skjønner. For å gå ned i vekt skal en ikke spise mindre, tvert imot bør en ofte spise mer, spis oftere. Dette går fint så lenge du spiser sunn mat og er nok i bevegelse. Spiser du for lite reduserer kroppen din forbrenningen og du vil gå lite ned i vekt, samt gå enda mer opp i vekt når du begynner å spise "normalt" igjen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Line Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Har ikke så greie på det. Driver og slanker meg og er så lei av å hele tiden ha lyst på mere mat enn det jeg kan ta. Men ja jeg tror også at mye er humbug. Eplecidereddik koster nå knappe tjue kroner for ei flaske som varer lenge, så det er ikke så mye penger å kaste bort i grunn. Synes det er greit å styrte et glass Fun Light med eplecidereddik i jeg, og ha innpå enda et glass etterpå uten eddik. Det lukter ekkelt... men man blir vant med det når man først er i gang. Jeg har aldri merket noen virkning av dette da, men hva prøver man vel ikke som kan ha positiv helsemessig gevinst Hehe... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elis31 Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Jeg har hørt at eplecidereddiken gjør at man føler seg mettere, og det syntes jeg stemte også. Uansett er vel litt edikk sunt tror jeg, så det kan ikke være bortkastede penger uansett. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest liten løve Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Ikke bra for tennene med noen form for edikk så vet ikke om det er så smart å bruke fast. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.