Gjest Deppeguri Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Hei. Jeg har egentlig aldri hatt de store problemene i livet, men det siste halvåret har jeg virkelig ikke følt meg bra. Helsa er på topp, men det er inni meg noe er galt. Jeg er alene med en nydelig sønn og takk gud for at jeg har han! Jeg vet jo at det er ensomhet som er problemet og jeg ønsker meg sånn en kjæreste eller et par venner som har tid til annet enn mann og barn. Ja, de har det jeg også gjerne vil ha og det er sjelden jeg ser dem. Prøver å være aktiv. Jobber fullt og trener så fort jeg har barnevakt. Syns jeg fungerer greit på dagtid, men når kvelden kommer går det ikke så bra lenger. Jeg er alltid trøtt og griner mye om kveldene. Når jeg legger meg tar det mellom en og to timer før jeg sovner fordi jeg blir liggende og tenke så fælt og grine enda mer. Hender også at jeg våkner midt på natta og sliter med å sovne igjen. Dette begynner å gå utover jobben pga for lite søvn. Men tror dere at jeg bare er vanlig "deppa" pga ensomhet? Er dette vanlig? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/263365-depresjon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.