Gå til innhold

Skjelver dere på hendene av Efexor?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Jente31

Jeg fikk mye skjelvinger når jeg gikk på max dose Efexor. Det gikk bort når jeg trappet ned igjen.

Men det finnet antiparkinsonsmedisin som kan hjelpe på skjelvingenen.

Jeg fikk noe som heter Akineton.

Ok, da er det iallfall normalt!Takk for svar.. :-)

Annonse

Gjest Jente31

Skjelver litt, men ikke mer av Efexor enn av SSRIs. Det har forresten avtatt noe nå etter noen måneders bruk (eller så har jeg blitt så vandt til det at jeg ikke tenker over det).

Takk for svar! Har forsøkt bare Efexor, men den ser ut til å virke så bra at skjelvingen gjør ingenting:-)

Gjest pille trille

hehehe ja litt men når jeg brukte de drømmte jeg sexye perverse drømmer om gamle menn...det var skummelt og ekkelt når jeg våknet:-(

Slik hadde jeg det også. Huff. Ble helt sjokkert over meg selv. Veldig økt sexlyst hadde jeg den perioden jeg gikk på Efexor. Tenkte på sex hele tiden nesten. Nå på Cipralex har jeg ingen lyst. Ikke noe bedre det!

Gjest lumelia

Slik hadde jeg det også. Huff. Ble helt sjokkert over meg selv. Veldig økt sexlyst hadde jeg den perioden jeg gikk på Efexor. Tenkte på sex hele tiden nesten. Nå på Cipralex har jeg ingen lyst. Ikke noe bedre det!

hehe ja satt å tenkte selv her en dag at jeg kanskje bare skulle bruke effexor igjen pgav sex lysten..hehe..men det blir jo veldig feil da når jeg løper etter de gamle hahha...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...