Gå til innhold

Efexor vs. Johannesurt

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg er en jente på 25 år som har følt meg nedfor i flere måneder Jeg fikk nylig utskrevet Efexor (75)hos lege.

Det er først gang jeg har brukt slike preparater, og jeg mistrives svært med bivirkningene som løpende hjerte, kvalme og skjelving på hender.

Har kommet til at jeg ikke ønsker å fortsette med slike medikamenter, og jeg vurderer bruk av Johannesurt som jeg har lest mye bra om.

Har ikke drastiske tanker selv om jeg sliter med generell nedstemthet. Er i midlertid usikker på om det finnes dokumenterte resultater fra bruk av Johannesurt. Håper derfor du kan gi meg en liten redegjørelse for dine eventuelle erfaringer med pasienter som bruker Johannesurt. En annen ting e

jeg lurer på er kombinasjonen av Johannesurt og p-piller. Har lest at virkningen av prevansjonen kan minske, og lurer på om dette stemmer og om det evt. kan anbefales annen prevansjon i stedet for.

Mvh.

Selas

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/263576-efexor-vs-johannesurt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...