selas Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Hei, Jeg er en jente på 25 år som har følt meg nedfor i flere måneder Jeg fikk nylig utskrevet Efexor (75)hos lege. Det er først gang jeg har brukt slike preparater, og jeg mistrives svært med bivirkningene som løpende hjerte, kvalme og skjelving på hender. Har kommet til at jeg ikke ønsker å fortsette med slike medikamenter, og jeg vurderer bruk av Johannesurt som jeg har lest mye bra om. Har ikke drastiske tanker selv om jeg sliter med generell nedstemthet. Er i midlertid usikker på om det finnes dokumenterte resultater fra bruk av Johannesurt. Håper derfor du kan gi meg en liten redegjørelse for dine eventuelle erfaringer med pasienter som bruker Johannesurt. En annen ting e jeg lurer på er kombinasjonen av Johannesurt og p-piller. Har lest at virkningen av prevansjonen kan minske, og lurer på om dette stemmer og om det evt. kan anbefales annen prevansjon i stedet for. Mvh. Selas 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/263576-efexor-vs-johannesurt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.