Gjest mania Skrevet 2. mai 2001 Del Skrevet 2. mai 2001 Er røyking skadelig for forbrenningen? Da hadde jeg kanskje hatt en god nok grunn til å slutte med de jævla røykene som er alt for gode:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 3. mai 2001 Del Skrevet 3. mai 2001 Næææ..... har faktisk lest en artikkel som forteller om mange av nikotinens positive egenskaper i forbindelse med forbrenning.. Vet at det er mange her som leser på det forumet jeg så den artikkelen på, så om noen har den så legg den ut! Selv begynte jeg utelukkende å røyke pga den artikkelen... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 3. mai 2001 Del Skrevet 3. mai 2001 Hei, røyking er skadelig for det meste, både deg selv og de rundt deg. Siden vi snakker om giftstoff, så har de kun uheldige virkninger på hele organismen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mania Skrevet 3. mai 2001 Del Skrevet 3. mai 2001 Næææ..... har faktisk lest en artikkel som forteller om mange av nikotinens positive egenskaper i forbindelse med forbrenning.. Vet at det er mange her som leser på det forumet jeg så den artikkelen på, så om noen har den så legg den ut! Selv begynte jeg utelukkende å røyke pga den artikkelen... Du kødder nå,sant? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 3. mai 2001 Del Skrevet 3. mai 2001 Du kødder nå,sant? Hehe ja, jeg kødder med at det var derfor jeg begynte å røyke, men jeg kødder ikke med den rapporten jeg så! Uansett.. all sunn fornuft sier at røyking ikke er sunt, og det beste er helt klart å la være, men at nikotin også har noen positive effekter på kroppen, det kan sikkert stemme. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mania Skrevet 3. mai 2001 Del Skrevet 3. mai 2001 Hehe ja, jeg kødder med at det var derfor jeg begynte å røyke, men jeg kødder ikke med den rapporten jeg så! Uansett.. all sunn fornuft sier at røyking ikke er sunt, og det beste er helt klart å la være, men at nikotin også har noen positive effekter på kroppen, det kan sikkert stemme. Jaja så greit da:) Men jeg skal prøve å slutte fordet,men DET er ikke så lett nei.......... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 3. mai 2001 Del Skrevet 3. mai 2001 Jaja så greit da:) Men jeg skal prøve å slutte fordet,men DET er ikke så lett nei.......... Håper du klarer det da! Tenk på alle pengende du sparer, kanskje det kan være en motivasjonsfaktor... Jeg tror ikke jeg hadde klart, men det er fordi jeg ikke har lyst. Hadde jeg hatt lyst skulle det nok gått bra! Lykke til ihvertfall 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Røykern Skrevet 3. mai 2001 Del Skrevet 3. mai 2001 Hei! Slik jeg ser det har røyking kansje en forbrennende effekt med en gang du begynner å røyke. Etter hvert jevner dette seg ut og du merker ingen effekt. De fleste av dere vart sikkert svimmel og uvel etter en god magatrekk de første gangene, men det merker dere ingenting av nå lenger? Samme gjelder kaffe, te, osv. I begynnelsen har de kansje en ørliten fettforbrennende effekt men kroppen venner seg til det og effekten avtar. Og Sier du det har rett i det han sier ang. den artikkelen. Det var til og med forskning som beviste det. Men det er nikotinen som gir denne effekten, bl.a økte testosteron nivå(uheldig for jenter) og økt metabolisme. Han som skrev den artikkelen anvendte selv nikotinplaster=) Kansje dette kan være et godt alternativ til alle de skadevirkningene røyk gir men samtidig beholde de positive sidene? Uansett, jeg og mange andre synest iallfall litt røyk her og der bare er sunt!=) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synch Skrevet 4. mai 2001 Del Skrevet 4. mai 2001 Hei! Slik jeg ser det har røyking kansje en forbrennende effekt med en gang du begynner å røyke. Etter hvert jevner dette seg ut og du merker ingen effekt. De fleste av dere vart sikkert svimmel og uvel etter en god magatrekk de første gangene, men det merker dere ingenting av nå lenger? Samme gjelder kaffe, te, osv. I begynnelsen har de kansje en ørliten fettforbrennende effekt men kroppen venner seg til det og effekten avtar. Og Sier du det har rett i det han sier ang. den artikkelen. Det var til og med forskning som beviste det. Men det er nikotinen som gir denne effekten, bl.a økte testosteron nivå(uheldig for jenter) og økt metabolisme. Han som skrev den artikkelen anvendte selv nikotinplaster=) Kansje dette kan være et godt alternativ til alle de skadevirkningene røyk gir men samtidig beholde de positive sidene? Uansett, jeg og mange andre synest iallfall litt røyk her og der bare er sunt!=) Jeg har lest et eller annet sted at røyking senker veksthormon produkjsonen pga forstyrrelser røyken gjør i kroppen. tro det eller ei 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.