Gå til innhold

Xanor og lyrica

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er en jente på 30år som har hatt pannikangst og svelgfobi i mange år. Jeg har brukt xanor ved svelgfobien min i 2 1/2 år med gode resultater. Nå med ønske fra min psykolog har jeg startet nedtrapping av xanor og opptrapping med lyrica. Planen er at jeg skal fortsette på lyrica inntil jeg har sluttet på xanor. Har du noen erfaring med dette og evnt. resultater om at dette kan fungere. jeg sliter veldig med min svelgfobi fortsatt og er redd at jeg aldri blir "kurert". Min fastlege og spykolog har fortalt meg at om dette ikke skulle fungere for meg, da kan jeg fortsette på valium, evnt. sobril. Spykologen min er stor motstander av xanor, mens derimot fastlegen min synes at de fungerer greit i mitt tilfelle. jeg blir litt usikker når de lærdes strides om slike ting. Hva synes du?

ps. har brukt 4mg xanor hver dag i over to år.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/263659-xanor-og-lyrica/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...