Gjest Ønsker bedring Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Jeg har brukt forskjellige type ssri over en periode på 5 år. Som mange opplevde også jeg forskjellige bivirkninger, i mitt tilfelle problemer med å få ereksjon og nedsatt følelse ved orgasme. I tillegg iblant ofte stor "svette reaksjon" dvs. jeg kunne våkne kliss våt av svette om morgenen. Det er nå ca. 2 år siden jeg avsluttet behandlingen. En sjeldent gang kan denne svette reaksjonen fremdeles komme, men mer sjeldent. Det som er verre er dette med impotens og den "gode følelsen" ved orgasme. Det er faktisk ikke noe bedre nå enn da jeg brukte medisinene. Jeg har ikke vært til utredning for dette, men jeg vet ikke om det har noe for seg heller. Er det noen andre med lignende opplevelser eller hva kan det sies ifra faglig hold? Jeg er i hvert fall overbevist om at dette henger sammen med bruk av denne type medisin. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/263664-etter-avsluttet-behandling-med-ssri/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.