Lillemus Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Før: 60,3 kg Sist uke: 59,4 kg (etter en runde med lett influensa) I dag: 59,7 kg Er fornøyd jeg! Har jo ikke fått trent på halvannen uke på grunn av influensaen, men nå må jeg snart få begynt igjen, formen er i ferd med å bli normal etterhvert. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym på det Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 83 Så det går ikke nedover, og jeg må prøve hardere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vanilje Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 1,3 kg ned siste uke, tilsammen 4,3 kg. Har kuttet ut de enorme mengdene med godteri, men har ikke begynt å trene noe særlig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Deanna Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Jeg hadde positiv opplevelse i går når jeg møtte ene tanten min.Hun sa herregud du er blitt mye slankere og sånt. Ikke har jeg trent så mye jeg har ønsket. Eller spist så bra. Dessuten har jeg knapt gått ned 2 kg på en måned.Men så meg i speilet på treningen i går og jeg ser selv at jeg er blitt slankere.og at det er forskjell. kult : ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Jeg har grodd fast på 65,9 kilo.... Har trent tre ganger denne uka, og spiser ganske så sunt, men kiloene vil ikke forsvinne. MEN jeg merker at jeg er blitt fastere i fisken, har fått strammere mage og lår og litt sterkere armer :-) Så da forsvinner sikkert det overflødige fettet etterhvert nå som jeg kommer i form :-) Var på første Friskis og Svettis-time på 3/4 år på onsdag. Og sånn gangsperre jeg har hatt i går og i dag etter det! Tydelig at det var noen muskler i rompe og lår som jeg ikke har fått trent hjemme! Så nå er opplegget mitt Friskis og Svettis 1 gang i uka, og hjemmetrening 2 ganger i uka :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffepiken Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Hurra, jeg har gått ned 400 g.. Ikke så mye kanskje, men det er i hvertfall i riktig retning ) Det er 1,4 kg ned i forhold til startvekten. Nå skal jeg dra og trene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Ned 400 gram omtrent. Så det vil si ca det samme som for en uke siden. Skal ned 2 kg til før jeg er fornøyd. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonette Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Startvekt 70, nå 69. 1 kilo på 3 uker, er ikke akkurat så fort, men det er 1 kilo ned :-) Har vært hjemme fra jobb hele uka med en kraftig forkjølelse, så det har ikke blitt så mye trening akkurat. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wita Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Jeg har grodd fast på 65,9 kilo.... Har trent tre ganger denne uka, og spiser ganske så sunt, men kiloene vil ikke forsvinne. MEN jeg merker at jeg er blitt fastere i fisken, har fått strammere mage og lår og litt sterkere armer :-) Så da forsvinner sikkert det overflødige fettet etterhvert nå som jeg kommer i form :-) Var på første Friskis og Svettis-time på 3/4 år på onsdag. Og sånn gangsperre jeg har hatt i går og i dag etter det! Tydelig at det var noen muskler i rompe og lår som jeg ikke har fått trent hjemme! Så nå er opplegget mitt Friskis og Svettis 1 gang i uka, og hjemmetrening 2 ganger i uka :-) "MEN jeg merker at jeg er blitt fastere i fisken, har fått strammere mage og lår og litt sterkere armer :-)" Samme her. Jeg har også trent 3 ganger denne uka og har vært ganske aktiv siden jul, men nå har visst vekta stoppet opp for en stund, selv om jeg faktisk føler meg slankere og fastere i fisken. Kan til med se antydning til muskler på overarmene:) Kanske musklene veier såpass mye at vi ikke har gått ned noe? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 "MEN jeg merker at jeg er blitt fastere i fisken, har fått strammere mage og lår og litt sterkere armer :-)" Samme her. Jeg har også trent 3 ganger denne uka og har vært ganske aktiv siden jul, men nå har visst vekta stoppet opp for en stund, selv om jeg faktisk føler meg slankere og fastere i fisken. Kan til med se antydning til muskler på overarmene:) Kanske musklene veier såpass mye at vi ikke har gått ned noe? Det er jo et faktum at muskler veier mer enn fett, men jeg vet ikke helt hvor mye mer muskelmasse jeg har klart å få i løpet av tre uker med trening.... Men en deilig følelse er det i alle fall, at kroppen er strammere! Nå skal vi på hyttetur i helga, så jeg får nok ikke trent før tirsdag igjen - men jeg kan jo ta litt sit-ups og push-ups på hytta! Søstera mi, som vi reiser sammen med, trener masse, bl.a. pilates, så jeg regner med at jeg lærer litt av henne :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tusseline Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Jeg tenker jeg veier meg neste uke jeg :-) Prøver å ikke gjøre det så ofte, så kanskje jeg merker mer nedgang når jeg først gjør det? Startvekt ca. 67,5. Mål ca. 63-64? Siste vekt var vel 66,5-6.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wita Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Det er jo et faktum at muskler veier mer enn fett, men jeg vet ikke helt hvor mye mer muskelmasse jeg har klart å få i løpet av tre uker med trening.... Men en deilig følelse er det i alle fall, at kroppen er strammere! Nå skal vi på hyttetur i helga, så jeg får nok ikke trent før tirsdag igjen - men jeg kan jo ta litt sit-ups og push-ups på hytta! Søstera mi, som vi reiser sammen med, trener masse, bl.a. pilates, så jeg regner med at jeg lærer litt av henne :-) Vi skal på fjellet i helga vi også, men av erfaring vet jeg at disse fjellturene våre blir like mye kos og rødvin som trening. Ikke så veldig mye trening å få når man har med en 5-åring på skitur:) Skal prøve å få svømt noen runder i bassenget i ihvertfall:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Deanna Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Det er jo et faktum at muskler veier mer enn fett, men jeg vet ikke helt hvor mye mer muskelmasse jeg har klart å få i løpet av tre uker med trening.... Men en deilig følelse er det i alle fall, at kroppen er strammere! Nå skal vi på hyttetur i helga, så jeg får nok ikke trent før tirsdag igjen - men jeg kan jo ta litt sit-ups og push-ups på hytta! Søstera mi, som vi reiser sammen med, trener masse, bl.a. pilates, så jeg regner med at jeg lærer litt av henne :-) det du må huske er at når man kommer i form og trener så blir musklene også mer effektiv i form at de lagrer mer vann og glykogen etc.Som gjør at de også veier mer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Vel, gått opp 400g den siste uka. Jeg skylder på besøket vi har hatt... Fikk heller ikke trent mer enn 1 gang forrige uke - ikke bra! Men nå starter vi på ny frisk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MiaMariaa Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Jeg mener ikke å være frekk nå... Men har fulgt litt med på disse trådene deres. Dere startet i november, sant? Hvordan er det mulig å bare gå ned 600 g. på to måneder?? Om jeg slanker meg, går jeg ned minst 1 kg. i uka, og det uten å sulte meg e.l. Mener ikke å være frekk som sagt, bare litt nysgjerrig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2007 Jeg mener ikke å være frekk nå... Men har fulgt litt med på disse trådene deres. Dere startet i november, sant? Hvordan er det mulig å bare gå ned 600 g. på to måneder?? Om jeg slanker meg, går jeg ned minst 1 kg. i uka, og det uten å sulte meg e.l. Mener ikke å være frekk som sagt, bare litt nysgjerrig. *Ler* Jeg innrømmer glatt at jeg ikke akkurat la meg så hardt i selen i begynnelsen og så ble det jo jul. ) Og nå etter jul var jeg innmari godt i gang med treningen og så ble jeg dausjuk og fikk ikke trent på over ei uke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym på det Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Vel, gått opp 400g den siste uka. Jeg skylder på besøket vi har hatt... Fikk heller ikke trent mer enn 1 gang forrige uke - ikke bra! Men nå starter vi på ny frisk Jeg synes det er så vanskelig! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MiaMariaa Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 *Ler* Jeg innrømmer glatt at jeg ikke akkurat la meg så hardt i selen i begynnelsen og så ble det jo jul. ) Og nå etter jul var jeg innmari godt i gang med treningen og så ble jeg dausjuk og fikk ikke trent på over ei uke. Hehe, okei. Men fint at man ikke gir opp uansett da. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pås Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Jeg mener ikke å være frekk nå... Men har fulgt litt med på disse trådene deres. Dere startet i november, sant? Hvordan er det mulig å bare gå ned 600 g. på to måneder?? Om jeg slanker meg, går jeg ned minst 1 kg. i uka, og det uten å sulte meg e.l. Mener ikke å være frekk som sagt, bare litt nysgjerrig. Jeg har tenkt litt det samme, og dessuten det faktum at man kan bruke hverandre som sovepute her inne... "Jeg har ikke gått ned noe siden forrige uke, men det har ikke Lillemus, prust eller Wita heller, så det gjør ikke noe!" mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MiaMariaa Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Jeg har tenkt litt det samme, og dessuten det faktum at man kan bruke hverandre som sovepute her inne... "Jeg har ikke gått ned noe siden forrige uke, men det har ikke Lillemus, prust eller Wita heller, så det gjør ikke noe!" mvh Ja, det kan lett bli en unnskyldning. Det kan være greit med støtte fra andre, men man må være obs slik at vinninga ikke går opp i spinninga. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.