Gå til innhold

Uten en tråd - ukas vekt

Lillemus

Anbefalte innlegg

Før: 60,3 kg

Sist uke: 59,4 kg (etter en runde med lett influensa)

I dag: 59,7 kg

Er fornøyd jeg! Har jo ikke fått trent på halvannen uke på grunn av influensaen, men nå må jeg snart få begynt igjen, formen er i ferd med å bli normal etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Gyda

8

• Lillemus

5

• jubalong70

4

• Deanna

3

Jeg hadde positiv opplevelse i går når jeg møtte ene tanten min.Hun sa herregud du er blitt mye slankere og sånt.

Ikke har jeg trent så mye jeg har ønsket. Eller spist så bra. Dessuten har jeg knapt gått ned 2 kg på en måned.Men så meg i speilet på treningen i går og jeg ser selv at jeg er blitt slankere.og at det er forskjell.

kult : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har grodd fast på 65,9 kilo.... Har trent tre ganger denne uka, og spiser ganske så sunt, men kiloene vil ikke forsvinne.

MEN jeg merker at jeg er blitt fastere i fisken, har fått strammere mage og lår og litt sterkere armer :-)

Så da forsvinner sikkert det overflødige fettet etterhvert nå som jeg kommer i form :-)

Var på første Friskis og Svettis-time på 3/4 år på onsdag. Og sånn gangsperre jeg har hatt i går og i dag etter det! Tydelig at det var noen muskler i rompe og lår som jeg ikke har fått trent hjemme!

Så nå er opplegget mitt Friskis og Svettis 1 gang i uka, og hjemmetrening 2 ganger i uka :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra, jeg har gått ned 400 g.. Ikke så mye kanskje, men det er i hvertfall i riktig retning :o)

Det er 1,4 kg ned i forhold til startvekten. Nå skal jeg dra og trene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Startvekt 70, nå 69.

1 kilo på 3 uker, er ikke akkurat så fort, men det er 1 kilo ned :-)

Har vært hjemme fra jobb hele uka med en kraftig forkjølelse, så det har ikke blitt så mye trening akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har grodd fast på 65,9 kilo.... Har trent tre ganger denne uka, og spiser ganske så sunt, men kiloene vil ikke forsvinne.

MEN jeg merker at jeg er blitt fastere i fisken, har fått strammere mage og lår og litt sterkere armer :-)

Så da forsvinner sikkert det overflødige fettet etterhvert nå som jeg kommer i form :-)

Var på første Friskis og Svettis-time på 3/4 år på onsdag. Og sånn gangsperre jeg har hatt i går og i dag etter det! Tydelig at det var noen muskler i rompe og lår som jeg ikke har fått trent hjemme!

Så nå er opplegget mitt Friskis og Svettis 1 gang i uka, og hjemmetrening 2 ganger i uka :-)

"MEN jeg merker at jeg er blitt fastere i fisken, har fått strammere mage og lår og litt sterkere armer :-)"

Samme her. Jeg har også trent 3 ganger denne uka og har vært ganske aktiv siden jul, men nå har visst vekta stoppet opp for en stund, selv om jeg faktisk føler meg slankere og fastere i fisken. Kan til med se antydning til muskler på overarmene:)

Kanske musklene veier såpass mye at vi ikke har gått ned noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"MEN jeg merker at jeg er blitt fastere i fisken, har fått strammere mage og lår og litt sterkere armer :-)"

Samme her. Jeg har også trent 3 ganger denne uka og har vært ganske aktiv siden jul, men nå har visst vekta stoppet opp for en stund, selv om jeg faktisk føler meg slankere og fastere i fisken. Kan til med se antydning til muskler på overarmene:)

Kanske musklene veier såpass mye at vi ikke har gått ned noe?

Det er jo et faktum at muskler veier mer enn fett, men jeg vet ikke helt hvor mye mer muskelmasse jeg har klart å få i løpet av tre uker med trening....

Men en deilig følelse er det i alle fall, at kroppen er strammere! Nå skal vi på hyttetur i helga, så jeg får nok ikke trent før tirsdag igjen - men jeg kan jo ta litt sit-ups og push-ups på hytta! Søstera mi, som vi reiser sammen med, trener masse, bl.a. pilates, så jeg regner med at jeg lærer litt av henne :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker jeg veier meg neste uke jeg :-) Prøver å ikke gjøre det så ofte, så kanskje jeg merker mer nedgang når jeg først gjør det?

Startvekt ca. 67,5.

Mål ca. 63-64?

Siste vekt var vel 66,5-6..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo et faktum at muskler veier mer enn fett, men jeg vet ikke helt hvor mye mer muskelmasse jeg har klart å få i løpet av tre uker med trening....

Men en deilig følelse er det i alle fall, at kroppen er strammere! Nå skal vi på hyttetur i helga, så jeg får nok ikke trent før tirsdag igjen - men jeg kan jo ta litt sit-ups og push-ups på hytta! Søstera mi, som vi reiser sammen med, trener masse, bl.a. pilates, så jeg regner med at jeg lærer litt av henne :-)

Vi skal på fjellet i helga vi også, men av erfaring vet jeg at disse fjellturene våre blir like mye kos og rødvin som trening. Ikke så veldig mye trening å få når man har med en 5-åring på skitur:)

Skal prøve å få svømt noen runder i bassenget i ihvertfall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det du må huske er at når man kommer i form og trener så blir musklene også mer effektiv i form at de lagrer mer vann og glykogen etc.Som gjør at de også veier mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, gått opp 400g den siste uka. Jeg skylder på besøket vi har hatt...

Fikk heller ikke trent mer enn 1 gang forrige uke - ikke bra!

Men nå starter vi på ny frisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MiaMariaa

Jeg mener ikke å være frekk nå... Men har fulgt litt med på disse trådene deres. Dere startet i november, sant? Hvordan er det mulig å bare gå ned 600 g. på to måneder?? Om jeg slanker meg, går jeg ned minst 1 kg. i uka, og det uten å sulte meg e.l.

Mener ikke å være frekk som sagt, bare litt nysgjerrig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener ikke å være frekk nå... Men har fulgt litt med på disse trådene deres. Dere startet i november, sant? Hvordan er det mulig å bare gå ned 600 g. på to måneder?? Om jeg slanker meg, går jeg ned minst 1 kg. i uka, og det uten å sulte meg e.l.

*Ler* Jeg innrømmer glatt at jeg ikke akkurat la meg så hardt i selen i begynnelsen og så ble det jo jul. :o) Og nå etter jul var jeg innmari godt i gang med treningen og så ble jeg dausjuk og fikk ikke trent på over ei uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym på det

Vel, gått opp 400g den siste uka. Jeg skylder på besøket vi har hatt...

Fikk heller ikke trent mer enn 1 gang forrige uke - ikke bra!

Men nå starter vi på ny frisk :)

Jeg synes det er så vanskelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MiaMariaa

*Ler* Jeg innrømmer glatt at jeg ikke akkurat la meg så hardt i selen i begynnelsen og så ble det jo jul. :o) Og nå etter jul var jeg innmari godt i gang med treningen og så ble jeg dausjuk og fikk ikke trent på over ei uke.

Hehe, okei. Men fint at man ikke gir opp uansett da. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt litt det samme, og dessuten det faktum at man kan bruke hverandre som sovepute her inne... "Jeg har ikke gått ned noe siden forrige uke, men det har ikke Lillemus, prust eller Wita heller, så det gjør ikke noe!"

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MiaMariaa

Jeg har tenkt litt det samme, og dessuten det faktum at man kan bruke hverandre som sovepute her inne... "Jeg har ikke gått ned noe siden forrige uke, men det har ikke Lillemus, prust eller Wita heller, så det gjør ikke noe!"

mvh

Ja, det kan lett bli en unnskyldning. Det kan være greit med støtte fra andre, men man må være obs slik at vinninga ikke går opp i spinninga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...